بازدید 5060
۱

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس دوباره اوج گرفت

بر اساس آخرین گزارش دفتر آمار ملی انگلیس بالغ بر یک میلیون نفر در این کشور طی هفت روز منتهی به ۱۹ مارس ( ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ) به کرونا مبتلا شده‌ و پیش‌بینی می‌شود که این روند در هفته‌های آینده افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 26 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، از دفتر آمار ملی انگلیس، تعداد مبتلایان به کرونا در این بازه زمانی به ۴.۲۶ میلیون نفر رسیده که ۲۹.۷ درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش نشان می‌دهد. در همین مدت، موارد ابتلا به کرونا در اسکاتلند و ولز نیز به بالاترین حد رسیده و فقط ایرلند شمالی شاهد روند نزولی بوده است.

طبق گزارش دفتر آمار ملی، از هر ۱۵ نفر در انگلیس یک نفر در هفته منتهی به ۱۹ مارس به کرونا مبتلا شده است. در ولز، این برآورد به یک نفر از هر ۱۶ نفر افزایش یافته است.

اسکاتلند شاهد افزایش موارد ابتلا در هشت هفته متوالی گذشته بوده و اکنون به رکورد جدیدی رسیده است. تخمین زده می‌شود که در هفته گذشته نزدیک به نیم میلیون نفر (۴۷۳۸۰۰) در اسکاتلند به کرونا مبتلا بوده‌اند.

این درحالیست که آژانس امنیت بهداشت بریتانیا اعلام کرد، نرخ شیوع کرونا در این کشور بین ۱.۱ و ۱.۴ ثابت مانده است. این بدان معناست که به ازای هر ۱۰ نفر مبتلا به کرونا، به طور متوسط بین ۱۱ تا ۱۴ نفر دیگر مبتلا شده‌اند.

به گزارش منابع بهداشتی انگلیس، افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا در این کشور به دلیل نوع جدید اومیکرون موسوم به BA.۲ است که قدرت سرایت بیشتری دارد.

دولت انگلیس ماه گذشته میلادی با وجود شمار زیاد جان باختگان به نسبت جمعیت همه محدودیت‌های کرونایی در این کشور را لغو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شما از مردم ایران تست بگیر، رتبه اول نباشند، حتما رتبه دوم دنیا را خواهند داشت
توی کشور ۵ میلیونی( نیوزلند) روزانه ۳۵ هزار تا تست می گیرند، ایران روزی چند نا؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی