بازدید 5198

انهدام یک باند قاچاق سلاح در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند ۴ نفره قاچاق سلاح و کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۴۸۰ عدد مهمات مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۳ 25 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار "کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و فروش سلاح و مهمات در سطح شهرستان کهگیلویه و یکی از استان‌های همجوار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.
انهدام یک باند قاچاق سلاح در کهگیلویه و بویراحمد
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی در نهایت موفق شدند همه اعضای این باند را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی در محور "بهبهان _ کهگیلویه" ایست و بازرسی دائر کردند.

مصطفایی تصریح کرد: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند، اما خودروی اسکورت کننده بار قاچاق از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت متوقف و در بازرسی از دیگر خودرو ۱۲ عدد کلت کمری و یک عدد اسلحه کلاشینکف به همراه یک هزار و ۴۸۰ عدد مهمات جنگی مربوطه و ۲۵ تیغ خشاب اسلحه کلت کمری کشف و ۴ نفر را در این راستا دستگیر کردند.
انهدام یک باند قاچاق سلاح در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، بیان کرد: پلیس به طور جدی با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار