بازدید 5116
۲

زلنسکی حکومت نظامی را ۳۰ روز تمدید کرد

زلنسکی پیشتر از پارلمان اوکراین خواسته بود تا حکومت نظامی در اوکراین را برای ۳۰ روز دیگر تمدید کند.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ 21 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از شبکه المیادین، در سایه تداوم حملات روسیه به اوکراین، ولودیمیر زلنسکی منع آمد و شد در کشورش را به مدت ۳۰ روز تمدید کرد.

 ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، روز یکشنبه، قانون تمدید حکومت نظامی در اوکراین را به مدت ۳۰ روز از ۲۶ مارس ۲۰۲۲ امضا کرد.

پارلمان اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهور اوکراین قوانین کشور را امضا کرد؛ از جمله قانون تصویب تمدید منع آمد و شد در کشور که به موجب آن دوره حکومت نظامی در اوکراین از ۲۶ مارس ۲۰۲۲ در ساعت ۵:۳۰ بامداد به مدت ۳۰ روز تمدید شد.

زلنسکی پیشتر از پارلمان اوکراین خواسته بود تا حکومت نظامی در اوکراین را برای ۳۰ روز دیگر تمدید کند.

رئیس جمهور اوکراین در ۲۴ فوریه گذشته، پس از آغاز حمله روسیه در کشورش، حکومت نظامی را در سراسر اوکراین اعلام کرد و روز بعد، زلنسکی با صدور فرمانی، بسیج عمومی در اوکراین را اعلام کرد که ظرف ۹۰ روز پس از اجرایی شدن تمام می‌شود.

رئیس جمهور اوکراین همچنین در ۹ مارس قانونی را امضا کرد که به همه ساکنان اوکراین اجازه می‌دهد در دوره حکومت نظامی از سلاح استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بیا برو دست پوتین رو ببوس بگو غلط کردم همه چی تموم بشه غربگدایی آخر و عاقبت نداره من خودم تا 25 سالگی غربگدا بودم الان تو 30 سالگی کاملا ترک کردم خدارو شکر حالم خیلی بهتره از اون حماقت و اسکولیسمی که درش بودم خارج شدم اصلا زندگیم از این رو به اون رو شده الان غربگدا می بینم دلم واسش میسوزه میخوام کمکش کنم اما قبول نمیکنه
بعد از اجراى پروژه هاى انقلاب مخملى در کشورهاى هدف اينک پروژه هنرپيشه هاى مطرح کليد خورده و اين دلقک مدياتيک توسط غرب بلاى ملت اوکراين شذه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست