بازدید 10106
۳

آلوده شدن ۲۹ هزار نفر در چین به ویروس کرونا

بر اساس اعلام کمیسیون ملی بهداشت چین بیش از ۲۹ هزار بیمار آلوده به ویروس کرونا جهش یافته در سرزمین اصلی چین شناسایی و گزارش شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 20 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از پکن؛ بر اساس اعلام کمیسیون ملی بهداشت چین بیش از ۲۹ هزار بیمار آلوده به ویروس کرونا جهش یافته در سرزمین اصلی چین شناسایی وگزارش شده است.

بنابر اعلام این مرکز دو مورد مرگ بر اثر کرونا در استان «جیاین» گزارش شده است، این در حالی است که در دو سال گذشته هیچ نوع مرگ بر اثر بیماری کرونا در سراسر چین اتفاق نیفتاده بود. همچنین با اعلام این تعداد بیمار رکورد ابتلا طی دوسال گذشته در این کشور شکسته شده است.

پکن دستور داده است تا تمامی مناطق به سیاست پاکسازی پویا متعهد بماند و از بازگشت به ابتلا وسیع جلوگیری کنند، برخی شهر‌ها نیز اقداماتی مانند لغو رویداد‌های گروهی و انجام آزمایش‌های شناسایی تعطیلی مدارس را اجرا کرده اند.

در شانگ‌های کانون تجاری ظرفیت پذیرش مسافر کاهش یافته و محدویت‌های سختگیرانه در دستور کار قرار گرفته است. در ایالت جنوبی گوانگژو، بزرگ‌ترین مرکز خرید این ایالت به صورت موقت تعطیل شده است. در چانگچون نیز دستور توقف کسب کار‌ها ممنوعیت خروج شهروندان این شهرکه جمعیتی بالغ به ۹ میلیونی صادر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
دولت فخیمه چین اگر درک داشت از روش پیشرفته مسسولین ایران استفاده میکرد
آقا ولش کن مردم بگیرن تا ویروس خودش خسته بشه بیفته به غلت کردن
وطنم ای شکوه جاویدان
مرگ بر چین
جلوی این سویه را چین نمیتواند بگیرد و لذا هبر خوب اینکه بزودی سرتاسر چین کروتا خواهند گرفت. و همانطور که با ویروسش. جهان را به عفب مشید نوبت خود‌چین رسیده. بدبخت ادمهای حقیری که در کشورهای دیگر چشم امید به جچین بستند. امثال سال غرق شدن ظالمانست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار