بازدید 4198
۳

سقف خرید سهام سرخابی‌ها ۱۰ برابر شد

سقف خرید سهام استقلال و پرسپولیس برای اشخاص حقیقی امروز (شنبه، ۲۸ اسفند) از ۳۰۰ هزارتومان به سه میلیون تومان بای هر باشگاه افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 19 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس در حالی روز یکشنبه (۱۵ اسفند) به‌ترتیب در قیمت‌های ۲,۹۱۰ ریال و ۳,۳۸۷ ریال آغاز شده است که سرمایه‌گذاران قادر بودند برای سهام استقلال حداکثر ۱۰۳۰ و برای پرسپولیس حداکثر ۸۸۵ سهم خرید کنند.

این در حالی است که سقف خرید اشخاص حقیقی از امروز (شنبه ۲۸ اسفندماه) از ۳۰۰ هزارتومان به سه میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

شایان ذکر است مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران روز ۲۴ اسفند هم اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۳۶۱۷/الف/۰۰ مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۰ این شرکت در خصوص تغییر محدودیت‌های خرید در پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)، از امروز (سه‌شنبه) حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط تمامی اشخاص حقوقی و سبد اشخاص حقیقی در نماد معاملاتی «استقلالح» ۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰ سهم و در نماد معاملاتی «پرسپولیسح» ۸۸,۵۰۰,۰۰۰ سهم می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
میبینم سهم ها باد کرده و کسی خریدار نیست
حیف پولی که بخواهد توی این دو باشگاه بی ارزش سرمایه گذاری بشه.
جناب آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
از زحمات شما در طول سال1400 قدر دانی می نماییم وقابل تحسین است ولی می دانید رییس محترم برنامه وبودجه و وزیر محترم رفاه ورییس محترم صندوق بازنشستگی کابینه محترم حضرتعالی حقوق اسفند 1400 بازنشستگان کشوری را پرداخت ننمودند. وچون مسئولین شما ارتباط با بازنشستگان برقرار نمی کنند وندارند. واین نقیصه در طول سالهای گذشته وجود نداشت این موضوع جهت استحضار واقدام لازم خدمت تان بیان می شود.
ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار