بازدید 5775
به منظور بررسی و ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰؛

جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین برگزار شد/چشم انداز و هدف‌گذاری شرکت در سال آینده بررسی شد

جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین به منظور گزارش عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۰، بررسی آن و هدف‌گذاری شرکت در سال آینده برگزار و همچنین در این جلسه بر توجه به کارکنان به عنوان ارکان موفقیت شرکت، وجدان کاری و افزایش بهره‌وری تاکید شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 16 March 2022

جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین برگزار شد/چشم انداز و هدف‌گذاری شرکت در سال آینده بررسی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، دوشنبه ۲۳ اسفندماه جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین به منظور بررسی عملکرد سال جاری، ارائه گزارش و اهداف شرکت در سال آینده برگزار شد.

در این‌ جلسه میزان سودآوری و چشم‌انداز شرکت در سال آینده نیز مورد بررسی قرار گرفت و بر توجه ویژه به کارکنان که موفقیت‌های شرکت را رقم می‌زنند تاکید شد.

ایزدیان نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن بیان خسته نباشید و تبریک سال نو به کارکنان شرکت، گفت: اینکه امروز در سوددهی و تولید محصولات پیشرفت داشته‌ایم به آسانی نبوده و این عملکرد نتیجه تلاش‌ها از مبدا و مراحل اولیه شامل خرید مواد اولیه تا تولید محصول نهایی در تمام بخش‌ها است.

وی با اشاره به فروش خوب محصولات شرکت در سال جاری، ادامه داد: موفقیت‌های سال جاری به هدف‌گذاری شرکت در سال آینده کمک‌ می‌کند و با ادامه این روند بدون شک به اهداف بزرگتر شرکت خواهیم رسید.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین با بیان اینکه در سال آینده نیز به قله‌های موفقیت از جمله افزایش بهره‌وری شرکت در بخش‌های مختلف خواهیم رسید، گفت: باید هوای کارکنان شرکت را داشت چرا که همه می‌بایست در موفقت‌های فولاد اکسین سهیم باشند و شیرینی آن را بچشند.

امین آسیابان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز در این جلسه ضمن آرزوی سلامتی و سالی پر از برکت و سلامتی برای خانواده فولاد اکسین در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در طول یک‌سال گذشته فارغ از تجاربی که در حوزه کار شرکت کسب کردم، مسائل اخلاقی بسیاری را که در آن نهفته بود آموختم که باید این فضایل اخلاقی را نیز در شرکت بسط دهیم.

وی با بیان اینکه همواره باید، رحم، مروت و وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهیم، افزود: با رعایت این نکات در کنترل مسائل سازمانی، صنعتی و نظایر آن به درستی عمل خواهیم کرد و آینده روشن شرکت تضمین خواهد شد.

جنتی عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به کارکنان شرکت و خانواده‌های آن‌ها، اظهار کرد: نیروی انسانی باید نسبت به کیان شرکت تعهدی داشته باشد و این تعهد و رضایتمندی را فقط با سطح دستمزدها نباید سنجید و در تمام بخش‌ها باید به شرکت و کارکنان توجه شود، همچنین بعد از این نیز حفظ کرامت شرکت سرلوحه کار تمام کارکنان باشد.

وی افزود: این شرکت با ماشین آلات و تجهیزات خود زمانی معنا پیدا می‌کند که نیروهای متخصص، جوان و متعهد در آن فعالیت کرده و سودآوری و بهره‌آوری را به ارمغان می‌آورند.

وی در پایان گفت: همواره بزرگترین بودن مطلوب نیست و باید به سمت تولید محصولات با بهره‌وری بالا برویم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل