بازدید 5301

شمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در کردستان تا ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۲۵ اسفند در استان به ۸۱ مصدوم رسیده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 16 March 2022

به گزارش «تابناک»، آرزو فلاحی بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ نفر بستری و ۴۴ نفر هم پس از مداوای سرپایی ترخیص شدند.

وی افزود: از این تعداد مصدوم ۲۷ نفر به شهر سنندج اختصاص دارد که ۲۴ نفر نیاز به بستری داشتند و در مراکز درمانی این شهرستان تحت مداوا هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در سقز چهار مورد، قروه ۱۲ مورد، بیجار هفت مورد، بانه سه مورد، کامیاران شش مورد، دیواندره هفت مورد و دهگلان ۱۵ مورد مصدوم داشته است و مریوان و سروآباد شب بدون مصدوم را پشت سر گذاشتند.

فلاحی با بیان اینکه از مجموع مصدومان امشب ۱۹ نفر عابر پیاده و بقیه افراد استفاده کننده از مواد محترقه بوده اند، اضافه کرد: سوختگی، شکستگی دست، آسیب به چشم و بریدگی اعضا از جمله آسیب هایی بوده که تا این لحظه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بر اثر این حوادث تاکنون مورد فوتی در استان نداشتیم، افزود: در بین آسیب دیدگان از کودک ۲ ساله تا فرد ۶۴ ساله به چشم می خورد ولی بیشترین تعداد مصدومان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.

وی گفت: ۱۹ نفر از مصدومان زن و بقیه مرد بوده‌اند.

حوادث چهار شنبه آخر سال در کردستان، سال گذشته ۱۰۲ مصدوم داشت.

شش پایگاه ثابت و سه تیم سیار فوریت های پزشکی امسال در کردستان برای خدمت رسانی به مصدومین در حالت آماده باش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم