بازدید 5478
۹

اولیانوف: ممانعت روسیه از احیای برجام دروغ است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین ادعا‌ها درخصوص نقش روسیه در ایجاد وقفه در احیای برجام را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ 15 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های واقع در وین روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: ما شاهد گمانه‌زنی‌هایی درخصوص «خواسته‌های لحظه آخری روسیه در مرحله نهایی مذاکرات وین» هستیم که مانع از توافق بر سر احیای برجام می‌شوند. همانطور که طی هفته گذشته چندین بار در اینباره توییت کردم، این یک دروغ است. برخی از خواسته‌ها نیز مورد قبول واقع شده‌اند.

جوزپ بورل، مسئول سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام در پیامی توییتری درباره مکث در مذاکرات وین گفته بود: به دلیل عوامل خارجی به مکث در گفتگو‌های وین نیاز است. متن نهایی اساسا آماده و روی میز است. به‌عنوان هماهنگ‌کننده، من به همراه تیمم به ارتباط با همه اعضای برجام و ایالات متحده برای غلبه بر وضعیت فعلی و توافق ادامه خواهم داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
خاطرات ظریف گویای همه چیز است
فقط روس ها راست می گن!!!!
گفتید به اوکراین حمله نمی کنیم و همه دروغ می گن!!!
ولی ....
ای کاش یه کم قدرتمند بودیم و به فکر نفع ملت خود تا نفع آقازاده ها
دروغ روسيه است
رو که نیست ، سنگ پای قزوینه ! همین امروز که اعلام کردن ، آمریکا شرایط روسیه رو برای همکاری در برجام پذیرفته ، میگن روسیه مشکلی در مذاکرات نداره ! همین دیروز نمی گفتن باید منافع روسیه سر جاش بمونه ؟؟
حمله روسیه به اوکراین هم دروغه
قبل حمله هم غرب به دروغ می گفت روسیه میخاد حمله کنه
چقدر دروغ میگه غرب
روسها مکار نه بلکه دروغگو هستند . حمله به اوکراین را هم گفتند دروغ است . ادبیات سیاسی روسها تکذیب حقیقت است .ایران کاملا بازیچه و عروسک روسها شده است
تو که راست میگی
کاش مداخلات روسیه در امور داخلی کشور ما فقط منحصر به برجام می شد. دست کم طرف های دیگر برجام حرف حالیشونه، روسیه در بسیاری از موارد از ما به عنوان گوشت دم توپ منافع ملی خود استفاده می کند.
دو حالت دارد یا روسها مانع تراشی می کنند یا خیر . اگر خیر که تکلیف روش است و اگر بله حالا باید پرسید خروجی این مانع تراشی چیست ؟ جواب آن پا برجاماندن تحریمهای آمریکا است . خب حالا موافقان موش دوانی روسها جواب بدهند که از کی تا حالا آمریکا از روسها حرف شنوی داشته است که این دومیش باشد . بنده های خدا آمریکا دنبال دبه کردن بود ، روسها بهانه دستش دادند و الا هنوز هم بهانه های خقوق بشر ، موشک و ... نقد دست آمریکا موجود است که اگر لازم شد از آنها استفاده می کند که خواهد کرد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی