بازدید 11364

دستگیری اعضای باند کلاهبردارن تلفنی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی خبر داد و گفت: مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از ۱۵ شهروند با ارسال پیامک و تماس‌هایی مبنی بر برنده شدن کلاهبرداری شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰ 15 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی کلاهبرداری تلفنی از آن‌ها توسط افرادی ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شکات در اظهارات خود اعلام کردند شخصی ناشناس با آن‌ها تماس گرفته و عنوان داشته شما برنده خوش شانس قرعه کشی شده اید و سپس با ترفند‌های متقلبانه و با این بهانه که جهت دریافت جایزه نیاز به اطلاعات حساب بانکی شما داریم تمامی اطلاعات محرمانه خود را داده و پس از دقایقی متوجه کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب خود شدیم.

سرهنگ حسین زاده با اعلام اینکه کارشناسان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی ۲ متهم را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی کردند، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به کلاهبرداری یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از ۱۵ شهروند با ارسال پیامک و تماس‌هایی مبنی بر برنده شدن آن‌ها در مسابقات اعتراف کردند.

حسین زاده در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، هرگز به پیامک‌های غیرواقعی و پیشنهاد‌های واهی و عوام فریبانه توجه نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی