بازدید 3287

کشف و ضبط ۸۰۰ هزار عدد مواد محترقه در استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح استان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 14 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار دلاور القاصی مهر عنوان کرد: با اقدام به موقع مأموران انتظامی و تنها در یک عملیات موفق پلیسی، ۶۹۴ هزار عدد مواد محترقه در شهرستان هلیلان کشف شده است.

وی افزود: ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار انواع مواد محترقه در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ساخت، خرید و فروش، حمل و توزیع مواد محترقه و منفجره ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و تکلیف برخورد با این افراد در قانون به صراحت مشخص شده است و پلیس برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه اغلب افراد آسیب دیده در چهارشنبه آخرسال کودکان و نوجوانان هستند، یادآور شد: می‌طلبد خانواده‌های عزیز، در ایام پایانی سال، به ویژه چهارشنبه آخر سال، نظارت و مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از فعالیت فرد یا افرادی که در زمینه تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می‌کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی