بازدید 4546

کشف زمین‌خواری و جلوگیری ازتصرف اراضی‌ملی در ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۱۶ هزار متر زمین خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی در ارومیه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 11 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزیئات این خبر، اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، طرح مقابله با پدیده زمین خواری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات و بازدیدهای میدانی و بررسی اسناد، مدارک و استعلامات لازم و همچنین هماهنگی با مرجع قضائی، نسبت به کشف بیش از ۱۶ هزار متر زمین خواری در حاشیه شهرستان ارومیه اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شد، بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش زمین رفع تصرف شده بیش از ۴۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسنخان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت ها و ماموریت های پلیس است، گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات همشهریان از عملکرد پلیس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار