بازدید 9916

۴ نکته حیاتی در خرید اینترنتی لباس دخترانه

لباس‌هایی که برای دختربچه‌ها طراحی می‌شوند، اغلب دارای تنوع بالا و طرح و رنگ بسیار زیبایی هستند. همین امر باعث شده تا اکثر مردم هنگام خرید لباس دخترانه برای فرزندانشان سردرگم شوند.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 09 March 2022

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، باید به ویژگی‌های خاص این لباس‌ها توجه کنید و برخی نکات را حین خرید در نظر بگیرید. توجه به روحیات و ویژگی‌های سلیقه‌ای دخترتان، در کنار زیبایی لباس، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای خرید اینترنتی لباس دخترانه باکیفیت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

4 نکته حیاتی در خرید اینترنتی لباس دخترانه

1) طراحی و اندازه لباس متناسب با سن کودک باشد

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که طراحی پارچه و همچنین اندازه لباس، با سن کودک شما همخوانی داشته باشد. برای انتخاب رنگ لباس، بهتر است به رنگ پوست دختر کوچولوی خود توجه کنید و رنگی را برگزینید که متناسب پوستش باشد؛ اما به‌صورت کلی استفاده از رنگ‌های شاد برای دختربچه‌ها بهتر بوده و در روحیه و شادابی آن‌ها نیز مؤثر است.

توصیه ما به شما این است که اجازه دهید فرزندتان نیز در انتخاب طرح و رنگ لباسش مشارکت داشته باشد و نهایتا لباسی متناسب با سلیقه او برایش خریداری کنید. شما با این کار می‌توانید احساس استقلال و بزرگی را به کودک دلبندتان القا کنید. بهتر است موقع خرید اینترنتی لباس برای کودکان در سنین پایین، از جدول سایزبندی کمک بگیرید، اما برای کودکان در سنین بالاتر، انتخاب اندازه لباس آسان‌تر است و می‌توانید لباس را پرو کنید و اندازه و مدل آن را در تن کودک ببینید.

2) جنس لباس

جنس لباس در خرید لباس دخترانه اهمیت بسیار زیادی دارد. به خصوص برای کودکان در سنین پایین، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ چراکه آن‌ها دارای پوست حساس‌تری هستند و از طرف دیگر لباس‌هایشان بیشتر شسته می‌شود؛ پس باید جنس مرغوبی داشته باشد. لباس‌های دخترانه با پارچه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید متناسب با فصل، نیاز و همچنین سلیقه فرزندتان از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هنگام خرید توجه داشته باشید که جنس پارچه، آب‌رفت نداشته باشد و درصورتی‌که دارای آب‌رفت بود، حتما سایز آن را کمی بزرگ‌تر انتخاب کنید تا با یک‌بار شسته شدن کوچک نشود. جنس برخی پارچه‌ها به صورتی است که بعد از چند بار شست‌وشو کم‌رنگ می‌شود و لباس حالت کهنگی پیدا می‌کند؛ پس باید قبل از خرید دقت کنید لباسی که مدنظر دارید از چنین پارچه‌ای نباشد. پارچه‌های زبر و خشک نیز باعث می‌شوند تا کودک در آن‌ها احساس راحتی نکند؛ پس بهتر است از لباس‌هایی که پارچه‌های لطیف‌تری دارند، برای خرید استفاده کنید. اغلب توصیه می‌شود لباس دخترانه را از جنس پنبه‌ای، نخی و یا کتان تهیه کنید.

3) برند لباس

اغلب مردم فکر می‌کنند که کیفیت لباس‌های کودکان، کاملا وابسته به ایرانی یا خارجی بودن برند تولیدکننده آن‌هاست؛ اما باید به شما بگوییم امروزه دیگر این موضوع اهمیت چندانی ندارد. لباس‌های تولیدشده توسط برندهای خارجی از کیفیت خوبی برخوردارند؛ اما قیمت بسیار بالایی دارند و خرید آن‌ها برای کودکانی که در سنین رشد هستند و شاید فقط چند ماه بتوانند از یک لباس استفاده کنند، اصلا به‌صرفه نیست. تولیدکننده‌های ایرانی نیز اقدام به تولید لباس‌هایی با کیفیت مشابه نمونه‌های خارجی ولی با قیمت بسیار مناسب‌تر کرده‌اند. شما می‌توانید از برندهای ایرانی زنکو، بالین، لایت و ... که دارای کیفیت اثبات‌شده هستند برای دختر کوچولوی خود خرید کنید.

4) خرید اینترنتی لباس دخترانه در حراج‌های فصلی

شما می‌توانید لباس‌های موردنیاز دختر کوچولوی خود را یک سایز بزرگ‌تر و مناسب استفاده برای سال بعد، اما به‌صورت فصلی و در حراج آخر فصل خریداری کنید. با این کار لباس‌های فرزندتان را با همان کیفیت همیشگی ولی قیمتی ارزان‌تر از حالت معمولی خریداری کرده‌اید.

« آیا می‌دانستید که الان در حراج عیدی نی نی بازار هستیم و تمام محصولات لباس دارای حداقل 10% تخفیف هستند؟! همین الان روی لینک https://www.ninibazar.com/kids-clothing/ کلیک کنید تا از حراج جا نمانید. »

4 نکته حیاتی در خرید اینترنتی لباس دخترانه

قیمت لباس دخترانه و عوامل موثر در آن

لباس بچه گانه دخترانه اگر واقعا باکیفیت و زیبا باشد، ارزان نخواهد بود؛ به همین دلیل بیشتر پدر و مادرها تصمیم می‌گیرند به جای صرف هزینه بیشتر، با این توجیه که کودک در سن رشد است، لباس‌های ارزان‌تری تهیه کنند. اما باید بدانید که خرید لباس دخترونه ارزان‌تر شما را در مدت کوتاهی وادار به خرید مجدد خواهد کرد؛ زیرا فرزند کنجکاو شما در حین بازی و فعالیت‌های روزمره به‌راحتی لباس را پاره کرده و آن را از بین می‌برد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت لباس بچه گانه موثرند. بسته به مدل لباس دخترانه، روش‌های دوخت آن، جنس و نوع پارچه، تولید کننده و کشور برند آن قیمت‌های گوناگونی برای انواع لباس قابل تصور است. پارچه‌های مرغوب‌تر برای کودک شما ایجاد حساسیت نمی‌کنند، رنگ نمی‌دهند و در هنگام فعالیت کودک به‌راحتی پاره نمی‌شوند. به همین دلیل قیمت آن‌ها بیشتر است.

چند نوع لباس دخترانه ویژه عید 1401

در این قسمت چند نوع لباس دخترونه ویژه عید را معرفی می‌کنیم. تمام این لباس‌ها را می‌توانید با ضمانت کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه نی نی بازار بخرید.

تی شرت آستین کوتاه دخترانه

تی شرت آستین کوتاه دخترانه یکی از انواع لباس‌های دخترانه مناسب فصول گرم سال است. به همین دلیل در زمان خرید این نوع از لباس دخترانه باید دقت کنید که جنس لباس تا حد خوبی خنک باشد. به‌علاوه تی شرت آستین کوتاه دخترانه باید به‌خوبی عرق را به خود جذب کند. اما دقت کنید که تا حد امکان لکه‌های عرق بر روی آن باقی نماند. زیرا این موضوع شستشوی تی شرت دخترانه را سخت خواهد کرد.

پیراهن و سارافون دخترانه

پیراهن، سارافون و تونیک دخترانه معمولا انتخاب‌هایی هستند که بیشتر مادران برای شرکت دادن دختران خود در مجالس مهمانی و عروسی انتخاب می‌کنند. سارافون‌های دخترانه دارای آستین‌های حلقه‌ای بوده و معمولا در پشت آن‌ها یک زیپ برای راحتی در پوشیدن لباس وجود دارد. همچنین معمولا از یک کمربند برای زیباتر شدن لباس بر روی تن استفاده می‌شود.

پیراهن‌ها نیز نمونه دیگری از لباس‌های مجلسی دخترانه هستند. این نوع از لباس‌ها معمولا دارای دامن‌های چسبیده و آستین‌های بلند هستند. به‌علاوه تزییناتی نیز برای زیباتر شدن پیراهن دخترانه، بر روی آن قرار دارد. پیراهن‌های دخترانه را می‌توان به همراه شلوار جورابی یا حتی بدون شلوار مورداستفاده قرار داد.

تونیک دخترانه

تونیک دخترانه معمولا زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که هدف پوشیدن یک لباس اسپرت باشد. این نوع از لباس‌های دخترانه قد بلندی دارند. مادرها می‌توانند تونیک‌های ست را خریداری کرده و در مهمانی‌های مختلف به‌صورت هماهنگ با دختران خود ظاهر شوند. تونیک‌های دخترانه می‌توانند آستین کوتاه یا آستین‌بلند باشند. همچنین به دلیل ماهیت اسپرت بودن، معمولا تزیینات خاصی بر روی آن‌ها دیده نمی‌شود.

کفش و صندل دخترانه

کفش‌ها و صندل‌های دخترانه دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستند. نمونه‌های باکیفیت این نوع از لباس دخترانه معمولا از چرم مصنوعی ساخته می‌شوند. خرید کفش مناسب برای کودکان از زمانی اهمیت پیدا می‌کند که کودک شما توانایی راه رفتن داشته باشد. شما باید دقت کنید که اندازه کفش و صندل کاملا با اندازه پاهای کودک شما تطابق داشته باشد. زیرا در غیر این صورت پاهای کودک دچار آسیب خواهند شد.

به‌علاوه استخوان پای کودکان بسیار نرم است و پوشیدن کفش نامناسب می‌تواند شکل استخوان را تغییر داده و باعث ایجاد انحنا در استخوان‌های پا شود. برای اینکه بتوانید اندازه کفش دخترانه مناسب را برای کودک خود پیدا کنید، باید طول پا و اندازه پنجه را اندازه‌گیری کنید. اندازه کفش باید یک سانتی‌متر از مقدار اندازه‌گیری شده بیشتر باشد تا کودک شما احساس راحتی کند. امروزه نوعی از کفش‌ها به نام کتانی‌های جورابی وارد بازار شده‌اند که به دلیل کشی بودن پارچه مورداستفاده در آن‌ها، فشار بسیار کمی را به پای کودک وارد می‌کنند.

4 نکته حیاتی در خرید اینترنتی لباس دخترانه

سخن پایانی

خرید لباس دخترانه یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها است که با رعایت برخی نکات برای فرزندتان نیز دلپذیر می‌شود. نکته اینجا است که برای اینکه مطمئن شوید کالایی باکیفیت خریداری کرده‌اید، باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. در دنیای امروز خرید اینترنتی طرفداران زیادی پیدا کرده است و یافتن فروشگاه معتبر کار دشواری نیست. شما می‌توانید قبل از خرید آنلاین، نظرات و تجربیات سایر خریداران را بخوانید و از آن‌ها بهره ببرید.

نی نی بازار یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که انواع لباس دخترانه را با کیفیت عالی و تنوع بالا در طرح‌ها و سایزهای مختلف، به مشتریان عرضه می‌کند و هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند از آن خرید کند. شما می‌توانید به‌راحتی و همان‌طور که در منزل خود هستید، از فروشگاه نی ‌نی بازار خرید کرده و سپس سفارش‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن (یک روزه در تهران) درب منزل دریافت کنید.

با خرید اینترنتی لباس دخترانه از این فروشگاه، در هزینه‌های رفت‌وآمد به بازار و همچنین وقت و انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنید. فروشگاه نی ‌نی بازار در حال حاضر یک جشنواره شگفت‌انگیز برای عید برگزار کرده و بر روی همه محصولات تا 10 درصد تخفیف در نظر گرفته است. شما می‌توانید از این فرصت استثنایی استفاده کرده و لباس‌های موردنیاز فرزند خود برای سال جدید را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید و از تورم سال 1401 نیز در امان باشید!

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل