بازدید 7304
۱

آل کثیر باعث شد پرسپولیس از جذب زاهدی محروم شود!

کد خبر: ۱۱۰۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 08 March 2022

در حالی که پرسپولیس می توانست عیسی آل کثیر را که دارای مصدومیت شدید بود، از لیست خود کنار بگذارد، یحیی گل محمدی در کمال ناباوری این کار را نکرد و حالا لیست پرسپولیس برای جذب مهاجم ملی پوش پر شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، از ۲۴ ساعت گذشته اخباری پیرامون آزاد شدن بازیکنان خارجی شاغل در اوکراین و روسیه منتشر شده و همین خبر‌ها باعث شده برخی رسانه‌ها از احتمال انتقال شهاب زاهدی به پرسپولیس خبر دهند.

این درحالی است که خبر‌های دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد انتقال شهاب زاهدی به پرسپولیس در این مقطع ممکن نیست و این بازیکن نمی‌تواند طی ۹ هفغته باقی مانده تا پایان لیگ ۲۱ پیراهن پرسپولیس را به تن کند چرا که با توجه به خرید‌هایی که یحیی گل محمدی در این فصل داشته، سهمیه بازیکنان آزاد پر شده است.

همان طور که می‌دانید طبق قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران، هر تیم در طول فصل مجاز به جذب تنها سه بازیکن آزاد است و پرسپولیس این سهمیه را برای جذب صفروف، هنانوف و تمیروف استفاده کرده است.

به هرحال اگرچه پرسپولیسی‌ها همچنان بدشان نمی‌آید بازیکن جذب کنند، اما در لیگ ۲۱ یحیی گل محمدی نفرات زیادی را جذب کرده و پرسپولیس در هر پست حداقل ۲ یا سه بازیکن دارد و به همین دلیل لیست پرسپولیس حتی برای جذب بازیکن آزاد هم بسته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرسشهای همیشگی خبرنهاران درباره وضعیت مالی باشگاه پیروزی و آه و ناله و مظلوم نمایی با وجود خرید فراوان
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی