بازدید 14505

ثبت سنگین‌ترین ترافیک سال ۱۴۰۰ در شب گذشته

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد که شب گذشته سنگین‌ترین ترافیک ۱۴۰۰ با افزایش ۴۱ درصدی طول ترافیک ثبت شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 08 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی در مورد ترافیک شب گذشته پایتخت گفت: شب گذشته با سنگین‌ترین ترافیک سال ۱۴۰۰ مواجه شدیم به گونه‌ای که ۴۱ درصد افزایش در طول شبکه معابر درگیر نسبت به دوشب قبل را شاهد بودیم و عدد ترافیک جهشی بود.

وی در مورد علل ترافیک شب گذشته اظهار کرد: این روزها بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش سفرهای خرید نوروزی هستیم و این در حالی است که در صورت بارش عادی باران ۲۵ درصد معابر درگیر ترافیک می‌شوند و آبگرفتگی شب گذشته نیز مزید بر علت بود.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اضافه کرد: همچنین ضعف جدی در زیرساخت‌ها و عدم توجه به توسعه حمل و نقل عمومی در یک دهه گذشته، سبب شده که تعداد اتوبوس‌ها کاهش یابد و از سوی دیگر تعداد واگن‌های خراب مترو افزایش یابد و همچنین شیوع کرونا سبب شده تمایل مردم به استفاده از خودروی شخصی افزایش یافته و این افزایش خودروها سبب کاهش ظرفیت معابر می‌شود.

شفیعی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد در مورد برنامه این معاونت برای شب‌های دیگر با توجه به تداوم بارندگی گفت: برنامه‌های بلندمدت اعم از حمایت دولت و تامین منابع در حال حاضر راهگشا نیستند اما اقدامات فوریتی همچون تقاضا از مردم برای کاهش سفرها و یا توزیع سفرهایشان در طول روز و همچنین جلوگیری از آبگرفتگی و رفع موانع و همچنین روان‌سازی ترافیک و حضور بیشتر عوامل پلیس راهور در دستور کار قرار دارد که البته امروز با مسئولان پلیس راهور جلسه داریم تا ترافیک کنترل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
با سلام
لطفا بدون هیچ حب و بغض، بی طرفانه و بصورت نامحسوس ، نقش نیروهای پلیس و راهنمایی و رانندگی را در سطح شهر و همچنین ساعت اوج ترافیک و بصورت ازمایشی در اتوبان شهید سلیمانی بررسی کنید من فکر میکنم انها هیچ کاری انجام نمی دهند و فقط به ماشین ها نگاه میکنند .
پاسخ ها
CR7
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
از مدیریت جهادی و مردمی برادر زاکانی چه انتظاری دارید؟
فکر کردید تهران پایتخت سوئیس هستش؟
اینجا ایرانه، مهد لاف زنها و اختلاس گرها، بدون مالیات
پلیس فقط جریمه میکند و کلا زده تو کار درآمد
نمیدانم چرا کسی به نبود حضور کافی راهنمایی و رانندگی در چنین مواقعی اشاره نمیکند؟؟؟
چراغهای راهنمایی چشمک زن بودند و پلیس هم نبود تا گره ترافیکی را مدیریت کنند...
آبگرفتگی شدید و نبود سیستم حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی به اندازه کافی هم باعث سردرگمی بیشتر مسافران فاقد خودرو شده بود...
تاکسی های اینترنتی هم که در این شب آشوب گوش مردم را حسابی بریدند و آنها را سرکیسه کردند...
این همه نابسامانی و بی مدیریتی هم که با لاپوشانی و چشم پوشی واضح تلویزیون میلی و خبرگزاری ها کلا یا پوشش داده نمیشود و یا خیلی کوچک و طبیعی آنرا قلمداد می‌کنند...
با این هماهنگی در بی‌توجهی به معضلات مردم، منتظر سیل بیشتر مهاجران باشید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
چنان میگه منتظر سیل بیشتر مهاجران باشید انگار که فردا همه جا خلوت می شه
اگه بشه چی میشه
بنده دیشب مسیر 45 دقیقه رو 2:30 تو راه بودم اگر و فقط اگر یه پلیس دور برگردون قبل از تقاطع خیابان کرمان در بزرگراه سردار سلیمانی ( رسالت) که هر شب نزدیک همون حوالی حضور داشتند ، حضور داشت لااقل 1 ساعت از بار ترافیکی کاسته میشد.
حالا هی بنویسید کی اهمیت میده.
دیشب از میدان سپاه تا سید خندان حدود یک ساعت و45 دقیقه در راه بودم....همه سردر گم...نیروای خدماتی به دنبال باز کردن جوی های آب......مناظر زشت بالا آمدن زباله از منافذ جوی ها..... کلافگی رانندگان و....
اینجا ایران است...
جالب اینکه وقتی شروع به بارندگی میشه شما یه مامور راهنمایی تو خیابان نمیبینی.شاید بخاطر اینه که کاور یا لباس درست حسابی نداند.
مامورین فعلی سر چهار راه اکثرا بی تفاوت وشل و ول وبی حال بدون هیچ تحرکی نظاره گر ترافیک هستند بطوری که بعضی از رانندگان پر رو جلوی چشم مامور تخلف میکنند وانها هیچ کاری انجام نمیدهند
هنوزاثرات طرح ساخت مسکن بیشتردرتهران توسط شهرداری ظاهرنشده بگذارید وقتی چنین طرحی اجراشدوبه بهره برداری رسید ببینید اگرکسی قادربودباخودروازنقطه ای ازشهربجای دیگری برودقوانین مجلس وتصمیمات دولت بمنظورافزایش جمعیت شهرتهران کم بودشهرداری تهران هم اکنون دست بکار ساخت وسازمسکن اضافی برای شهرخفه باترافیک قفل شده وهوای مرگ آورتهران شده دیگرهیچ دولتی قادربه نجات ابرشهر تهران نخواهدبودوقتی بدون فکر تصمیماتی میگیریم و به نتایج
آنهاهرگزفکرنمیکنیم حال روزخودوفرزندانمان رابرای همیشه خراب میکنیم شهری که درآن هیچکس آرامش نخواهدداشت
نزدیک چهارساعت تو میرداماد گیر کردم یدونه افسر نبود
از خواص وجود شهردار متخصص یکی اش این است که غافلگیر نمیشود اینکه باران بود اگر اتفاق جدی بیافتد خدا بداد برسد
از چهار راه ولی عصر تا میدان آزادی نزدیک یک ونیم ساعت تمام تو ترافیک بودم تمام چهارراه ها پیچیده بود تو هم دریغ از وجود یک افسر که چهار راه رو کنترل کنه وحتی می تونستن خط ویژه بی آر تی رو بر وی خودرو ها باز کنن ولیکن کو چشم بینا در حالی بود که کلا" دو تا سه تا اتوبوس بیشتر عبور نکرد می تونستن با حضور پلیس بصورت کنترل شده یه سری از ماشین هاررو به خط ویژه بفرستن وچهار راهی رو هم که قفله با وجود افسر می شود سر وسامان داد خدا به داد برسه از این به بعد رو تا شب عید بیچاره مسافر کش ها
آقا من دیروز غروب یک مسافتی که هر روز ده دقیقه طی میکنم، دو ساعت و ده دقیقه در ترافیک بودم و خدا شاهد است هیچ مامور یا ماشین پلیسی ندیدم که مشغول به کار در معابر باشد. این چه مملکتی است؟
سنگین ترین ترافیک تاریخ تهران بود.
من که به عمرم همچین چیزی ندیده بودم.
دو جا کلا تو ماشین خوابم برد.
باسلام. اون فرمانده پلیسی که در مورد معایب خودروهای ایرانی داد سخن می داد دیشب کجا بود. توی بنز فرماندهی یا کنار مردم؟؟؟؟؟؟
کاش پلیس راهنمائی به جای خرید ماشین های گران قیمت جهت استفاده در داخل شهر نه خارج شهر از موتور استفاده کنه که زودتر به محل حادثه یا ترافیک برسه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی