بازدید 7422
با دستور وزیر ورزش انجام می‌شود؛

تشکیل تیم فوتبال زنان استقلال و پرسپولیس بعداز ۴۳سال

کد خبر: ۱۱۰۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 08 March 2022

وزیر ورزش دستور تشکیل تیم زنان فوتبال استقلال و پرسپولیس را صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سجادی که در جشن ملی واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران پشت تریبون قرار گرفته بود؛ از مصطفی آجورلو و رضا درویش مدیران‌ عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواست تیم‌های فوتبال زنان این دو باشگاه راه‌اندازی شود.

تشکیل تیم فوتبال زنان استقلال و پرسپولیس بعداز ۴۳سال

یکی از موارد تایید پروانه حرفه‌ای‌بودن باشگاه‌های ایران از سوی AFC، مسئله‌ توجه به حوزه زنان و تیمداری در این حوزه است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم باید به آن توجه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان نسبت به راه‌اندازی تیم‌های زنان، این مسئله در ماه‌های آتی مورد پیگیری ویژه مدیران‌ عامل دو باشگاه سرخابی قرار گیرد.

سجادی خطاب به آجورلو و درویش گفت: می‌خواهم خواهش کنم، نه دستور است و نه جبر؛ فقط می‌خواهم جلب توجهی خدمت عزیزان داشته باشم، خانم‌های ورزشکار ما خیلی دوست دارند پیراهن این دو تیم را بپوشند. انشالله برنامه‌ریزی کنید که تیم‌های زنان هم در استقلال و پرسپولیس شکل بگیرند. چه کسانی موافق هستند (تشویق حضار).

وزیر ورزش ادامه داد: من از سرکار خانم دکتر کاظمی‌پور قبل از این مسئله اجازه گرفتم که این موضوع را مطرح کنم، چون خیلی از زنان ورزشکار ما این شور و حال، هویت‌بخشی و سندیت‌بخشی و بالاخره رشد و پویایی و آینده ورزشی خودشان را انشالله در این دو باشگاه رقم بزنند و فکر می‌کنم خواسته‌ به حقی برای زنان ورزشکارمان است. پیشاپیش از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم که این موضوع محقق شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار