بازدید 5752

انفجار خانه در بروجرد جان ۵ نفر را گرفت

کد خبر: ۱۱۰۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ 07 March 2022

انفجار گاز یک خانه در شهر بروجرد دو واحد مسکونی را تخریب کرد و 4 کشته و 5 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایران، محمد قدمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان در تشریح جزئیات حادثه انفجار در شهرستان بروجرد اظهار داشت: 9 نفر شامگاه شنبه بر اثر انفجار دو واحد مسکونی در کوچه علی بیات دچار حادثه شدند. حدود ساعت 11شب بود که خبر انفجار و تخریب دو واحد مسکونی در شهرستان بروجرد به آتش‌نشانی و هلال‌احمر اعلام شد.

وقتی امدادگران به محل حادثه رسیدند، مشخص شد هر دو واحد مسکونی به‌دلیل انفجار مهیب کاملاً تخریب و ساختمان‌های همجوار آن نیز دچار آسیب شده‌اند. پس از بررسی و آوار‌برداری، اجساد 4نفر جان باخته این حادثه و 5نفر مصدوم بیرون کشیده شد که حال برخی مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: از میان ساکنان واحدهای مسکونی دو خانم 50 و 25 ساله به نام‌های رضوان یاراحمدی و شهناز شجاعی، یک مرد 75ساله به نام رحم‌خدا خسروی و یک پسر 6ساله به ‌نام علیرضا قاسمی فوت کردند. همچنین زهرا قاسمی، حسن قاسمی، حسن زارعی، فاطمه‌سیده خراسانی نیز مصدوم که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

قدمی گفت: علت حادثه انفجار در بروجرد نشت گاز گزارش شده‌ است ولی تیم‌های خدمات‌رسان و سایر دستگاه‌ها بررسی علت حادثه را آغاز کرده‌اند.

« نادر موسیوند» معاون عملیات آتش‌نشانی بروجرد نیز درباره این حادثه گفت: ساعت سه بامداد یکشنبه انفجاری بر اثر نشت گاز در یک منزل مسکونی در خیابان راهنمایی بروجرد رخ داد که سریع عوامل آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

با توجه به شدت انفجار و ریزش ۱۰۰ درصدی واحد مسکونی عملیات آوار‌برداری آغاز شد و ۹ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند که چهار نفر در دم جان خود را از دست داده و پنج مصدوم دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

معاون عملیات آتش نشانی بروجرد با اظهار تأسف از اینکه در بین مصدومان این حادثه یک نوزاد ۲ ماهه نیز وجود داشت، گفت: این نوزاد نیز چند ساعت بعد در بیمارستان فوت کرد. علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

در این حادثه ۲ واحد مسکونی به صورت ۱۰۰ درصد تخریب و به چند واحد مسکونی دیگر نیز خسارت وارد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار