بازدید 10828

یک گل و ۲پاس گل طارمی ؛ پورتو روی کاکل مهدی

کد خبر: ۱۱۰۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸ 07 March 2022

پورتو در شب درخشش مهدی طارمی میزبانش را شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکشنبه شب پورتو در بیست‌وپنجمین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه فریرا 4 بر 2 پیروز شد. سیلوا پپه (17)، اوانیلسون (38 و 53) و مهدی طارمی (59) زننده چهار گل پورتو بودند. گل‌های دوم و سوم پورتو روی پاس طارمی به دست آمدند. گل‌های فریرا را ژوآن دلگادو (31) و نیکولاس گایتان (66) به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پورتو با 67 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (61 امتیاز) و بنفیکا (57 امتیاز) دوم و سوم هستند.

 

این سومین بار در چهار بازی اخیر پورتو بود که مهاجم تیم ملی ایران در آن گلزنی کرد تا تیمش دست خالی میدان را ترک نکند.

گلزنی اما تنها کاری نیست که طارمی این روزها به نحو احسن برای پورتو انجام می‌دهد، چرا که او نشان داده در نقش یک پاسور حرفه‌ای و گل‌ساز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. گواه این موضوع هم دو پاس گلی بود که او در پیروزی شب گذشته (یکشنبه) تیمش برابر تیم پاکوش دفریرا در بازی خارج از خانه هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر پرتغال داد تا بیشترین سهم را در پیروزی تیم تحت هدایت سرجیو کنسیسائو داشته باشد.

با احتساب گل و پاس‌ گل‌هایی که در این بازی به ثبت رساند، طارمی حالا در لیگ برتر پرتغال 13 گل و 12 پاس گل دارد. این یعنی که مهاجم تیم ملی کشورمان به طور مستقیم در 25 گل از 63 گل تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال نقش مستقیم داشته است که این نه تنها فقط در پورتو بلکه در لیگ پرتغال بالاترین آمار فصل جاری محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم