بازدید 4309

پخش موزیک چگونه توسط واسطه ها و دلالان به نابودی کشیده شد؟

پخش موزیک در ایران سال هاست از کنترل موسسات فرهنگی هنری و ناشرین معتبر موسیقی خارج شده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 06 March 2022

نبود قانون مدون پیرامون کپی رایت، شنیدن موزیک در ایران را رایگان نموده است.

پخش موزیک چگونه توسط واسطه ها و دلالان به نابودی کشیده شد؟

در حالی که با وضعیت ارزی فعلی کشور نیز استفاده از پلتفرم های استاندارد جهانی پخش موزیک، هزینه آنچنانی ندارد. شنونده ایرانی در ازای پرداخت به این پلتفرم ها علاوه بر دسترسی بی نظیر به آرشیو موزیک جهان و ده ها امکانات دیگر، با جلوگیری از سرقت آثار درآمد در شان هنرمند ایرانی برای انتشار موزیک هایشان ایجاد می شود. که علاوه بر تغییر وضعیت معیشت آنان و چرخه بهتر مالی این صنعت باعث فلج شدن مافیای موزیک و شرکت های قلدر خواهد شد. به ویژه که با افزایش تعداد کاربران ایرانی پلتفرم های جهانی انتشار موزیک هنرمندان تازه نیز از بدو امر درآمدی متناسب با هنرشان خواهند داشت.

بهترین پکیج های پخش موزیک چگونه طراحی کی شود؟

کارشناسان برندینگ در صنعت موسیقی به خوبی آگاهند؛ که چارچوب های پخش موزیک در ایران فاقد اصول قطعی می باشد. از این رو تمامی متدهایی که که در پخش موزیک مورد استفاده می گیرند باید با آخرین به روز رسانی پلتفرم ها و تعامل مخاطبین ایرانی در آن ها مورد بررسی قرار گیرد.

کارشناسان شرکت های معتبر نشر موزیک پس از شنیدن آهنگ ها، بررسی برندینگ آرتیست و سلسه آهنگ های قبلی و بعدی وی اقدام به طراحی پکیج می کنند. نه این که پکیج های تکراری سالیان پیش را برای همه هنرمندان ارسال کنند.

آیا با هزینه کم هم می توان پخش موزیک با اثر بخشی بالا انجام داد؟

اثر بخشی مهم ترین بخش از پخش موزیک است. جدای از وعده هایی که توسط منفعت طلبان این حوزه مبنی بر موفقیت های یک شب مطرح می شود. موفقیت در صنعت موزیک مانند باقی صنایع اصول خود را دارد. که هنرمند تازه کار با رعایت آن های پس از انتشار هر موزیک فیدبک لازم را دریافت می نماید. در نتیجه نه تعداد پیج های یک پکیج نه هزینه به تنهایی تضمین کنند پخش موزیک با فیدبک نیست.

ایران مجوز فعال ترین برند نشر و پخش موزیک در ایران

ایران مجوز استارتاپ موفق موزیک ایران که در سال های اخیر با بخش زیادی از ستارگان موسیقی و بیش از چهارصد خواننده همکاری داشته است. و‌ در میان تمامی شرکت های فرهنگی هنری ایرانی، فع الترین نشر موزیک  بوده است.

کارشناسان ایران مجوز با پخش بیش از ۴۰۰۰ تک آهنگ، آلبوم، ایی اپی، موزیک ویدئو و… در ۴ سال گذشته با طراحی پکیج های ویژه هر موزیک بهترین اثربخشی را تضمین خواهد کرد.

پکیج‌های اقتصادی پخش سراسری موزیک «ایران مجوز» چیست؟

پکیج‌های اقتصادی ایران مجوز بر مبنای اثر بخشی بالا و کمترین هزینه ممکن طراحی شده است تا هنرمندان موسیقی به آسانی بهترین فیدبک ممکن را از پخش سراسری آهنگ‌های خود داشته باشند.

برخی از آیتم‌های پکیج‌های اقتصادی شامل موارد زیر است:

  • انتشار موزیک در وب سایت‌های دانلود
  • تبلیغات موسیقی در پیج‌های اینستاگرامی
  • تبلیغات در چنل‌های تلگرامی
  • پخش جهانی موزیک
  • اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد
  • رپرتاژ خبری فارسی
  • رپرتاژ انگلیسی
  • ویژه ایران مجوز
  • دابسمش
  • کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی

پخش موزیک در اسپاتیفای | اپل میوزیک | آیتیونز و…

پخش جهانی موزیک «ایران مجوز» توسط دیستریبوتر “سونی میوزیک” در ده ها سرویس استریم و استور برتر دنیا مانند: اپل موزیک/آیتونر، اسپاتیفای، گوگل پلی، آمازون موزیک، آمازون آن دِمَند، آی هِرت رِیدیو، دیزر و…  بسیاری از خواسته های هنرمندان مانند: دریافت تیک آبی اینستاگرام به عنوان خواننده، ثبت حقوق مادی و معنوی به عنوان صاحب اثر، کسب درآمد، برداشتن آهنگ ها از بستر های اینترنتی سارق و… را در دسترس قرار می دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان