بازدید 7261
۳

عاملان شهادت سرگرد «پوریا نظری» دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان شهادت سرگرد «پوریا نظری» مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه، در استان‌های کرمانشاه و البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 06 March 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ سردار علی‌اکبر جاویدان، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه (۱۳ اسفند)، در حوالی چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با لطف و عنایت پروردگار و پیگیری و اقدامات مجاهدانه کاراگاهان پلیس های آگاهی و امنیت عمومی استان و انجام کارهای اطلاعاتی و اشراف بالا موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان های کرمانشاه و البرز شده و این اماکن را به محاصره خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور این اشرار در مخفیگاه های خود، طی عملیات های جداگانه یکی از آن ها را بامداد روز شنبه و در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را هم بامداد امروز (یکشنبه) در کمتر از ۴۸ ساعت در شهر فردیس کرج پس از وقوع این جنایت دستگیر کردند.

سردار جاویدان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به قتل شهید پوریا نظری، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت این مأمور جان برکف نقش داشته اند ، ادامه دارد و اخبار تکمیلی نیز متعاقباً به اطلاع عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور و همچنین استان های تهران و البرز نیز با پلیس کرمانشاه همکاری داشته اند که جای تقدیر و قدردانی ویژه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اگر قاتل این شهید عزیز رو دیدید که چند روز بعد آزادانه داره توی خیابون قدم میزنه تعجب نکنید.
اگر قرار بود همه مجرمین در زندان باشند که این همه اراذل و اوباش تو خیابونها نبودند.
فقط موندم بعد از دستگیری اراذل توسط نیروی جان بر کف انتظامی, چه اتفاقی می افته که اراذل به جای اینکه به زندان بروند , آزاد می شوند؟!
ای کاش قاتلین مردم عادی هم در عرض 48ساعت به دام پلیس بیفتند ودستگیر بشند.
درود بر پلیس
باید بلایی سرشان بیاد که آرزوی مرگ بکنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر