بازدید 6188

شناور سفاری در مسیر هندیجان - دبی غرق شد

فرماندار شهرستان دیر گفت: یک فروند شناور سفاری که از مبدا هندیجان به مقصد دبی در حرکت بود حوالی منطقه مطاف شهرستان دیر دچار سانحه و غرق شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 06 March 2022

به گزارش «تابناک»، یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: خوشبختانه سرنشینان این شناور با تلاش قایق‌های بسیج دریایی شهید غلامی بردخون نجات یافتند.

وی یادآور شد: این شناور سفاری از مبدا هندیجان به مقصد دبی در حرکت بوده است.

فرماندار شهرستان دیر درباره آخرین وضعیت سرنشینان قایق صیادی که هفته گذشته در آب‌های منطقه بردخون ناپدید شده بودند نیز گفت: پیکر دو نفر از این صیادان تنگستانی پیدا شده و جست‌وجوها برای پیدا کردن نفر سوم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به وقوع حوادث و سوانح متعدد در جنوب استان به‌ویژه شهرستان دیر، تاکید کرد: استقرار پایگاه امداد و نجات هوایی در این منطقه یکی از ضروریات و خواسته‌های اصلی مردم است.

وی عنوان کرد: در گذشته با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولین وقت قطعه زمینی برای استقرار پایگاه امداد و نجات در اطراف شهر دوراهک تعیین شد اما متأسفانه اقدامی برای اجرای این پروژه حیاتی نشده و به نتیجه نرسیده است.

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: با وجود تأسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی‌ها در جنوب استان و همچنین حوادث متعدد دریایی، استقرار پایگاه امداد و نجات هوایی در این منطقه از مطالبات جدی ما است و انتظار داریم متولیان امر در این زمینه اقدامی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار