بازدید 4293
۱

بیانیه ۲۰۰ نماینده مجلس در حمایت از نوشت‌افزار ایرانی

۲۰۰ نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای از نوشت‌افزار ایرانی حمایت کردند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۹ 06 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، متن این بیانیه که سید محسن دهنوی عضو هیات رییسه، در شیفت سوم جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کرد، به شرح زیر است:

«سبب فخر و دلگرمی است فعالان صنعت نوشت‌افزار در جبهه فرهنگی کشور توانستند با تکیه بر توانمندی‌های جوانان کشور ضمن تولید لوازم التحریر ایرانی، سبب فخر و خرسندی مقام معظم رهبری شوند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تولید محصولات فرهنگی و به طور خاص نوشت افزار امری حیاتی برای کشور تلقی می‌شود چرا که این صنعت علاوه بر نقش‌آفرینی در زمینه اقتصادی، می‌تواند به عنوان رسانه‌ای برای هویت آفرینی و انتقال معانی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی، تاریخی و تمدنی کشور عمل کند و در قبال تهاجم فرهنگی کشور ما را از وادی انفعال خارج کند. افزایش کیفیت، سهم بازار داخل و نقش آفرینی در بازار‌های منطقه به عنوان ماموریتی مهم برای فعالان این صنعت قلمداد می‌شود. نمایندگان مجلس ضمن قدردانی از حمایت مقام معظم رهبری بر خود واجب می‌داند تا برای تحقق ماموریت مذکور موانع را از پیش بردارد؛ و همچنین تسهیل گری در ارتباط و همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط برای رونق این صنعت تلاش کند و از هیچ کوششی فروگذار نکند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
باید از رهبری خواست در رابطه با گرانیها و فشارهایی که به اقشار ملت وارد میشود دستورالعملهای صریح و قاطع صادر کنند شاید این همه نماینده و مسئول مفت خور کاری بکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل