بازدید 6039
۱

انهدام باند راهزنان مسلح لرستان

کد خبر: ۱۱۰۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ 05 March 2022

5 مرد تبهکار که در جاده‌های استان لرستان با استفاده از اسلحه راه مردم را بسته و اموالشان را سرقت می‌کردند در حالی دستگیر شدند که در یکی از سرقت‌هایشان پدر یک خانواده را مقابل چشمان فرزندش به قتل رسانده بودند.

به گزارش ایران، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر گفت: هفته گذشته یک باند را شناسایی کردیم که اعضای آن در جاده‌های لرستان سرقت مسلحانه انجام می‌دادند، این افراد چند روز قبل در یکی از سرقت‌های مسلحانه خود مردی را که به همراه خانواده‌اش در جاده تردد می‌کرد، در جریان سرقت مسلحانه با شلیک گلوله و مقابل چشم فرزندش به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر اینکه مأموران پلیس آگاهی این افراد را شناسایی و در عملیاتی ویژه ۵ عضو این باند سرقت مسلحانه را دستگیر کردند، افزود: از این افراد ۴ قبضه اسلحه شامل‌ ۲ قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف و دو قبضه اسلحه ساچمه‌زنی کشف شده است. اعضای این باند سرقت مسلحانه تاکنون به ۱۲ فقره سرقت معترف شده‌اند و سابقه‌دار هم هستند.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از اعضای این باند که برادر هستند، سال گذشته در شهرستان دلفان سرقت مسلحانه کرده و با مأموران انتظامی درگیری مسلحانه داشتند که یکی از آنها به قتل رسید و نفر دیگر هم بنا به دلایلی از زندان آزاد شده و از همان زمان هم که آزاد شده اقدام به سرقت مسلحانه و راهزنی کرده و سرقت‌های متعددی انجام داده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از اعضای این باند سرقت مسلحانه نیز به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده بود اما در زمان مرخصی از زندان با این باند همکاری داشته، اظهار داشت: مجموعه‌های متولی باید نظارت‌های خود را بر زندانیانی که به مرخصی می‌روند افزایش دهند، چرا که به این زندانی ۱۰ روز مرخصی داده‌اند و وی در این مدت شروع به سرقت مسلحانه کرده است.

سردار الهی اظهار امیدواری کرد، خلأهای قانونی که در زمینه برخورد با متخلفان وجود دارد، رفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نکته جالب بنا به دلایلی ازاد شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست