بازدید 10666

زلنسکی : از امروز ناتو نیز در مرگ اوکراینی‌ها مقصر است

ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین، تصمیم ناتو در زمینه رد تقاضای کی‌یف برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع را محکوم کرد و گفت: کشورهای عضو ناتو نیز از امروز هر کسی در این کشور کشته شود، در مرگ او مقصر و متهم هستند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ 05 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه خبری راشا تودی، زلنسکی ‌روز جمعه در سخنانی خود اعلام کرد که با این تصمیم ناتو، چراغ سبز را برای بمباران بیشتر شهرهای اوکراین داد.

ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو روز جمعه به رغم درخواست‌های مکرر کی‌یف از قدرت های غربی برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع به منظور کاهش توانایی نظامی روسیه اعلام کرد که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی منطقه پرواز ممنوع بر فراز آسمان اوکراین ایجاد نخواهد کرد.

رییس جمهوری اوکراین خطاب به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی گفت: شما نیز از امروز هر کسی که کشته شود، مقصر هستید.

وی افزود: نمی دانم از چه کسی می توانید دفاع کنید و آیا در واقع شما توانایی حفاظت از کشورهایتان را دارید!

زلنسکی خاطر نشان کرد که نشست امروز ناتو نشان داد؛ هیچ کس جنگ برای آزادی در اروپا را هدف شماره یک در نظر نمی گیرد.

وی با تاکید بر انفعال ناتو در حمایت از کی‌یف، افزود: تمام آنچه ائتلاف نظامی ناتو تا به امروز انجام داده، ارسال ۵۰ تن سوخت برای اوکراین بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۲
به جای سرزنش ناتو خودت رو سرزنش کن به ناتوی بی پشتوانه و ترسو توکل کردی!
مقصر خودتی
اسلحه که بهت دادن پول که بهت دادن دیگه چه مرگته ؟
مقصر اصلی خودت هستی که به نصیحت اطرافیانت که از تو عاقل تر بودند و می گفتند که اوکراین را وسیله ضربه زدن غرب به روسیه قرار نده ، گوش نکردی . به خودت نهیب بزن که یک غرب گدای سوپر دو لوکس هستی که هنوز هم از آنها انتظار کمک داری . به هارت و پورت سایر غربگداها گوش نده که آنها تمام شجاعتشان خلاصه شده به فشار دادن دکمه های کیبرد . برو با روسها کنار بیا اگر خواهان کشتار بیشتر مردم کشورت نیستی . تکفیریهای ساخت امریکا در راهند و سوریه و افغانستان دیگر در انتظارت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
چرا خودت شرق گدایی
ایجاد پرواز ممنوع بر فراز اوکراین یعنی اعلان جنگ به روسیه. اینم واسه خودش الکی حرف میزنه، نه ناتو و نه آمریکا نمیخوان مستقیم با روسیه درگیر بشن.
جناب زلنسکی ، روسیه بد ، منفور ، جنایت کار . برو و با روسها کنار بیا . چرا از غربی انتظار کمک داری که خون تو ، همسرت ، فرزندت ، همسایه ، همشهری و هموطنانت را ابزار به زیر کشیدن روسیه قرار داده . حضور تکفیریها آخرین و دردناکترین سناریوی آمریکا برای تو و هموطنانت خواهد بود . تا دیر نشده شرایط روسها را بپذیر و خودت را بیش از این معرکه دار جشن آمریکا و غربگداها نکن .
ای بابا به کشورهای دیگه چی مرد حسابی تو که عرضه نداری چرا جنگ درست میکنی
سازمان ملل، دیده بان حقوق بشر، ناتو و ... همه اینها ارگانها و سازمانهای صوری هستند برای تقسیم منافع دنیا بین 5 عضو اصلی سازمان ملل. بقیه کشورها تحت سیطره اینها هستن.
من فکر می‌کردم ناتو از دو هفته پیش مقصر است ولی چون ایشون گفتند باشه از امروز.
زهی خیال باطل !بعد از آیت همه ویرانی وکشتار حالا فهمیدی غرب قابل اتکا نیست !برو آقا جون بشین سر سفره جناب پوتین! چون تو همسایه روسیه ای نه آمریکا!
بازیچه دست روسیه و غرب شدی و ملت اکراین را بیچاره کردی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی