بازدید 3609
۱

جمع‌آوری گازهای مشعل، صیانت از دارایی زیرزمینی کشور

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: طرح‌های جمع‌آوری گازهای مشعل از جمله صیانتی‌ترین اقدامات صنعت نفت برای استفاده از دارایی‌های زیرزمینی کشور است.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷ 05 March 2022

به گزارس «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز خوزستان، دکتر محسن خجسته‌مهر افزود: در وزارت نفت باید با صیانت از دارایی زیرزمینی، آن را به حداکثر ارزش روزمینی تبدیل کنیم و به عبارتی به حداکثر تولید بدون آسیب رساندن به مخزن برسیم. جمع‌آوری گازهای مشعل ، صیانت از دارایی های زیر زمینی کشور

وی ادامه داد: این دارایی ارزشمند را وقتی روی زمین آوردیم باید به گونه ای استفاده کنیم که حداکثر ثروت را برای ما ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به امضای قراردادهای جمع آوری گازهای همراه شرق کارون بیان کرد: نخستین عنصر صیانت با انعقاد این قراردادها به جمع آوری گازهای مشعل ختم می شود؛ دومین عنصر صیانت که باید مورد توجه قرار گیرد، صیانت از محیط زیست است؛ این یک ماموریت مهم در وزارت نفت است که توسعه پاک باید در اولویت قرار گیرد.

خجسته مهر با اشاره به اینکه عنصر سوم که باید از آن صیانت شود بحث صیانت از سرمایه اجتماعی است، ادامه داد: اجرای طرح های مسئولیت اجتماعی با قدرت ادامه دارد.

وی گفت: سیاست ما در نفت، گره زدن بخش پایین دستی با بالادستی هم در تامین سرمایه و هم در تثبیت خوراک پتروشیمی ها است و بر این اساس برای تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت ملی نفت مذاکرات با ۵ هلدینگ مهم و یک مجموعه فولادی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
شرکت نفت ملی ایران که یک زمانی پیشران توسعه صنعتی کشور بود حالا کارش به جایی رسیده که از فرزند خود پتروشیمی ها برای سرمایه گذاری کمک می گیرد و فولاد و .. که با درامدهای نفتی رشد کردند باید به کمکش بیایند این نشان می دهد که وزیران صنعت در حمایت از مجموعه خود بسیار خوب عمل کردهاند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی