بازدید 7100

ماکان آریاپارسا از کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید

کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 10 March 2022

امروز از برندهای لوازم خانگی تا مواد غذایی، از کالاهای ورزشی تا حوزه سلامت و همچنین صنایع مختلف تولیدی و حتی شرکت های خدماتی مختلف مثل گردشگری،  همگی در شبکه های اجتماعی متمرکز شده اند.

به گفته ماکان آریا پارسا شبکه های اجتماعی یکی از امکاناتی هستند که بعد از فراگیر شدن استفاده از اینترنت گسترش بسیار زیادی پیدا کردند. آمارها نشان داده است که بیش از ۵۰ میلیون نفر در ایران از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام استفاده می کنند که یک آمار فوق العاده است.

ماکان آریاپارسا از کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید

با توجه به حضور بالای کاربران در این محیط، همه کسب و کارها نیز باید در این حوزه به صورت تخصصی کار کنند. هر کسب و کاری که بتواند در این محیط فعالیت بهتری داشته باشد، بدون شک گوی سبقت را از دیگران ربوده است پس حتما به این مورد دقت کنید.

تعداد دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی یک فاکتور مهم و تعیین کننده در موفقیت شما خواهد بود. در حال حاضر اکثر کسب و کارها در این فضا مشغول به فعالیت هستند که به همین علت میزان رقابت در آن بسیار شدید است. از همین زمان شما در این فضا از رقبای خود پیشی می گیرید که بتوانید محتوای جذاب و کاربر پسند تولید کنید. بطور مثال یک باشگاه ورزشی تازه تاسیس یا گمنام ، بدون استفاده از امکانات شبکه های اجتماعی برای معرفی خود، به زحمت بتواند مخاطبان خود را پیدا کند. بزرگترین کارخانجات تولیدی کالاهای مصرفی و تکنولوژی های روز نیز فارغ از این اصل نیستند.

در واقع باید قبل از هر چیز نیاز مشتریان خود را بسنجید و بعد از آن برای تولید محتوا دست به کار شوید. خوشبختانه رزومه ماکان آریا پارسا در این زمینه بسیار درخشان است و می تواند نحوه حضور کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی را  به شما بیاموزد.

اگر شما بتوانید به خوبی مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید، بدون شک موفقیت های بزرگی را از این طریق کسب خواهید کرد. طبق بررسی هایی که تا به حال انجام شده است، احتمال خرید محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام در حال افزایش است.

 البته فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی فقط بخشی از فضای اینترنت را تشکیل می دهند و شما باید فعالیت های خود را در سایر بخش ها هم تقویت کنید. زندگینامه ماکان آریا پارسا به خوبی نشان می دهد که این فرد از ظرفیت های فوق العاده بستر اینترنت استفاده کرده و کسب و کارهای خود را از این طریق رشد داده است. مسلما چنین شخصی می تواند راه رسیدن به موفقیت در این مسیر به شما هم نشان دهد.

در زیر دو مورد از اصلی ترین مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی در بهبود کسب و کار از زبان ماکان آریا پارسا اشاره خواهیم کرد. البته در آپارات ماکان آریا پارسا در این خصوص آموزش هایی وجود دارد که شما می توانید آنها را ببینید.

  1. افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness )

به گفته ماکان آریا پارسا بیش از نیمی از جمعیت جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر مکانی فوق العاده برای دسترسی به مشتریان بالقوه جدید و هدفمند هستند.

ماکان آریاپارسا از کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید

شما می توانید از بستر شبکه های اجتماعی برای آگاهی بخشیدن به برند خود استفاده کنید.

  1. ایجاد سرنخ

با ارسال ویدیو، عکس اخبار، پست های ترند، برگزاری لایوهای مشترک در شبکه های اجتماعی می توانید تعداد قابل توجهی سرنخ فروش و بالقوه را جذب کسب و کار کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

سخن پایانی

ماکان آریا پارسا می گوید شبکه های اجتماعی به بازاریابان این امکان را می دهد تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرده و  با آنها تعامل برقرار کند. شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، توییتر، آپارات، یوتیوب، روبیکا، اینستاگرام و حتی برخی از پلتفرم‌های نوظهور با یک استراتژی منسجم و هدفمند می توانند مخاطبان خود را وارد تعامل با کسب و کار  شما کنند و از این طریق کسب و کار شما رشد چشمیگری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل