بازدید 15039
۳

قیمت خودرو| خودروهایی که ارزان شدند

در حالی که از ابتدای هفته جاری روند قیمت‌ها در بازار خودرو ریزشی بوده است و خودروهای پراید، پژو و سمند در این مدت ارزان شدند خودرو دنا کماکان به پیشروی ادامه داده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 04 March 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو از ابتدای هفته جاری تا امروز حاکی از آن است که در بین خودروهای پراید مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن در این مدت ۶ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۱۶۲ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.

 
در بین خودروهای پژو نیز پژو پارس ساده مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۶ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۶ میلیون تومان قیمت خورده است.
در بین خودروهای سمند نیز این کاهش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۶ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها اما خودروهای دنا در هفته گذشته جهش قیمتی را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی از ۳۶۵ میلیون تومان در نخستین روز هفته امروز به ۳۶۹ میلیون تومان رسیده است و دنا دنده‌ای توربو پلاس نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۴۷۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:           

                              قیمت خودرو| خودروهایی که ارزان شدند

چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چین به شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۱.۹ میلیون دستگاه خودرو، به جایگاه چهارم این کشور از لحاظ حجم تولید دست یافته است.

چانگان CS35 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی و به بازار عرضه شد و باتوجه به رتبه فروش بسیار خوب این خودرو در کشور چین که جایگاه نهم را به خود اختصاص داده بود.

 

شرکت سایپا به عنوان شریک تجاری چانگان در ایران، از سال ۱۳۹۴ چانگان CS۳۵ را به بازار خودرو کشور معرفی کرد. CS۳۵ در ابتدا به صورت وارداتی توسط سایپا عرضه شد و سپس مونتاژ آن در این شرکت آغاز گردید. چانگان CS۳۵ در دو نمونه با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک در بازار عرضه می‌شود.

 

قیمت رانا پلاس صفر مدل ۱۴۰۰ نیز به ۲۷۳ میلیون تومان رسیده است.

خودروی رانا پلاس پانوراما نیز حوالی ۳۰۸ میلیون خریدوفروش می‌شود. قیمت رانا صفر مدل ۹۹ به ۲۶۲ میلیون تومان رسیده است که ارزان ترین مدل رانا محسوب می‌شود. قیمت رانا نسبت به روزهای گذشته ثابت مانده است.

 این خودروی پر‌طرفدار ارزان شد

لازم به ذکر است که دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

 

بیشتر خودروهای هایما در بازار امروز نسبت به روز آغاز اسفند ریزش قیمت داشته است. بر این اساس هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک با ۷۰ میلیون کاهش به ۷۳۵ میلیون تومان رسید، این خودرو در نمایندگی ها ۵۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

هایما S۵ گیربکس CVT مدل ۱۳۹۹ نیز ۴۰ میلیون کاهش قیمت داشته و ۶۹۰ میلیون تومان شده است، مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۵۵ میلیون کاهش قیمت به ۷۲۰ میلیون تومان رسید. سایر مدل های هایما نیز بین ۲۰ تا ۱۰ میلیون کاهش قیمت داشته اند.

 

قیمت خودروی رنو تندر پلاس اتوماتیک در بازار آزاد ۵۷۰ میلیون تومان است.

بر اساس معاملات انجام شده امروز (۱۲ اسفند ۱۴۰۰)  قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات محدود است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
چهار چرخ از ۷۰ میلیون شده ۲۰۰ میلیون بعد ذوق میکنیم ۵ میلیون ارزان شده
مردم میفهمند
وای خدایا متشکرم چقدر ارزان شدند!!!
این خودرو ها بین 120تا 150 میلیون تومان باید کاهش یابد قیمت تمام شده انها بین 15 تا 25 میلیون میباشد و بیش از این نمی ارزد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی