بازدید 14657
۱

ثبت‌نام مسکن ارزان دولتی تا آخر سال

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۵ میلیون نفر در سامانه طرح جهش تولید مسکن نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۸۰۰ هزار نفر مجرد هستند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 04 March 2022

به گزارش تابناک، رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام حدود ۸۰۰ هزار مجرد در سامانه جامع طرح ملی مسکن خبر داد و اظهار داشت: امکان ثبت‌نام برای متقاضیان تا پایان سال در این سامانه وجود دارد.

وی افزود: قطار ساخت و ساز کشور در مسیر مناسبی در حرکت است و به زودی آثار آن در جامعه پدیدار می‌شود. برای حمایت از ساخت و تولید مسکن حمایت‌های ویژه‌ای مانند اعمال تخفیف در هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و حق‌الزحمه نظام مهندسی پیش‌بینی شده است.

قاسمی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پروژه‌های بزرگی را در کشور آغاز کردیم افزود: امروز در استان مرکزی ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شد و فردا نیز در گلستان کلنگ ساخت واحد‌های این طرح ملی به زمین خواهد خورد.

وزیر راه و شهرسازی به تسهیلات پرداختی در قالب این طرح اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار در تهران به هر فرد متقاضی ۴۵۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۲۰ ساله پرداخت خواهد شد.

قاسمی درباره پروژه ریلی اینچه برون - شاهرود هم گفت: پس از بازدید میدانی از محل اجرای پروژه و ارزیابی همه شرایط، تصمیمات لازم برای آن اتخاذ می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
چرا برای کسانیکه واجد شرایط بوده ولی ساکن تهران هستنددر این طرح جهش مسکن نمیتوانند نام نویسی کنند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر