بازدید 40809

وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموزان جا مانده‌اند

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در مدارس گفت: بچه‌ها خیلی جا مانده‌اند با اینکه مدرسه و آموزش مجازی فراهم است.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱ 04 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یوسف نوری امروز (۱۲ اسفندماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص بازگشایی مدارس در سال آینده فرض ما براین است که مدارس باز هستند. واکسیناسیون کرونا تقریبا بین دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال و معلمان، بیشتر از همه بوده است. مدارس همه کشور‌های جهان باز هستند، اما در کشور ما به دلیل اینکه تابع ستاد کرونا هستیم، ستاد تصمیمات را اعلام می‌کند؛ رفتار ویروس را ما نمی‌بینیم و صاحب تشخیص نیستیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: معاونت تربیت بدنی و سلامت را سخنگوی ستاد کرونای وزارت آموزش و پرورش قرار داده‌ایم و همواره اطلاعات را به مردم و رسانه‌ها می‌رسانند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: همین الان هم مدارس باز هستند و باید بر اساس پروتکل‌ها، همکاران و دانش‌آموزان به مدرسه تشریف بیاورند.

نوری ادامه داد: بچه‌ها خیلی جا مانده‌اند با اینکه مدرسه و آموزش مجازی فراهم است.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت بازماندگان از تحصیل، گفت: در آخرین گردهمایی که با مدیران کل داشتیم، رس برای بازماندگان از تحصیل مکلف کردیم و اعتباری برای آن در نظر گرفتیم که بازماندگان را تک به تک شناسایی کنیم. تعداد این افراد در دوره ابتدایی زیاد نیست. با توجه به وجود ۷۵۰ منطقه آموزشی کشور و حدود ۱۲۰ هزار مدرسه، می‌توان این افردا را شناسایی کرد و از طرق مختلف چه حضوری و چه مجازی بچه‌ها را برای سال بعد به مدرسه رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار