بازدید 5295

چرا سهمیه جدید بنزین ‌ برای برخی واریز نشد؟

اولین واریز سهمیه بنزین یارانه‌ای در کیش در حالی برای برخی از مشمولان، صورت نگرفته که دلیل آن به عدم ثبت یا تمدید کیشوندی افراد برمی‌گردد.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 02 March 2022

اولین واریز سهمیه بنزین یارانه‌ای در کیش در حالی برای برخی از مشمولان، صورت نگرفته که دلیل آن به عدم ثبت یا تمدید کیشوندی افراد برمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، از ابتدای اسفندماه طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش آغاز شده و اولین مرحله واریز نیز در همین تاریخ به حساب کیشوندان صورت گرفت. اما برخی خبرها از این حکایت دارد که این سهمیه برای تمامی کیشوندان واریز نشده و برخی آن را دریافت نکرده‌اند.

پیگیری ایسنا از سازمان منطقه آزاد کیش با این توضیح همراه شد که این عدم پرداخت به معنی گزینشی بودن واریز نیست و تمامی کیشوندان مشمول دریافت این بنزین یارانه‌ای هستند و اول اسفندماه برای آنها واریز انجام شده است.

طبق این اعلام، اگر سهمیه یارانه بنزین برای افرادی واریز نشده به این دلیل است که کیشوندی آن‌ها ثبت و یا تمدید نشده است، این افراد باید با مراجعه به اداره کیشوندی و یا تماس با مرکز مربوطه این مشکل را حل کنند؛ به طوری که در اسرع وقت می‌توانند مراجعه کرده و در کمترین زمان کارت کیشوندی دریافت و یا آن را تمدید کنند.

گفتنی است که در طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» همه شهروندان دارای کارت کیشوندی اعم از مالکان خودرو و افراد بدون خودرو، امکان دریافت سهمیه بنزین ۲۰ لیتری را دارا خواهند بود. 

در عین حال قیمت بنزین تغییری نکرده و نرخ بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان است، اما با توجه به اختصاص اعتبار بنزین به افراد به جای خودروها، هر فرد یک اعتبار لیتری خواهد داشت که می‌تواند در جایگاه‌ها از آن استفاده کند؛ ولی کسانی که نیاز به استفاده از این بنزین ندارند، می‌توانند اعتبار خود را برای فروش عرضه کرده و افرادی که نیاز دارند آن را خریداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان