بازدید 4697

دولت، به دنبال ترمیم اعتماد عمومی است

استاندار قم گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای ترمیم اعتماد عمومی و احیای سرمایه‌های اجتماعی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴ 02 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید محمدتقی شاهچراغی در دیدار آیت‌الله سید محمد سعیدی با تاکید بر برنامه دولت سیزدهم مبنی بر ترمیم اعتماد مردم و احیای سرمایه‌های اجتماعی، افزود: بسیاری از مشکل‌ها به واسطه تعلل در پاسخگویی به مطالبه‌های مردمی و نیز ضعف مدیریت ایجاد شده که با جدیت درصدد حل این موانع هستیم و توفیق‌های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

شاهچراغی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل طرح‌های عمرانی متوقف و نیمه کاره در استان گفت: کار مدوام و مستمر و تصمیم گیری به موقع، راهکار اجرایی شدن بسیاری از این پروژه هاست.

وی برنامه.‌های حضور میدانی خود و معاونان در بخش‌ها و سرکشی از روستا‌های استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اکثر روز‌های تعطیل، به بررسی مشکل‌ها و خواسته‌های مردمی در روستا‌ها و محله‌های کمتر برخوردار استان اختصاص داده شده و خوشبختانه تصمیم‌ها و مصوبه‌های این بازدید‌ها نیز به مرحله اجرا در آمده است.

وی همچنین به اعتبار‌ها تخصیصی و مجوز‌های صادر شده در سفر ریاست جمهوری به قم اشاره کرد و گفت: این مصوبه‌ها و اعتبار‌ها برای حوزه‌های اولویت دار از جمله اصلاح نقاط حادثه خیز برخی راه‌های استان، کمک به حوزه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها و نیز اجرای طرح‌ها، حل مشکل‌های مردم در بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های غیر رسمی کارسازی شده است.

شاهچراغی همچنین رفع موانع توسعه و گره‌گشایی از مشکل‌های مردم را اولویت مهم استان برشمرد و افزود: عزم مدیریت استان در برداشتن گام‌هایی رو به جلو در اجرای طرح‌های توسعه استان و نیز تسریع در خدمت رسانی به مردم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل