بازدید 217266
۱

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به تهدید آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات همتای آمریکایی خود که تهدید کرده بود در صورت سختگیری تهران، واشنگتن آماده کنار کشیدن از مذاکرات است، نوشت: ایران برای توافق آماده است اما تا ابد منتظر نمی‌ماند.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 01 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سعید خطیب‌زاده بامداد سه‌شنبه در صفحه شخصی توئیتر خود افزود: آمریکا سالهاست که از برجام "کنار کشیده" است. از این رو است که باید اطمینان یابیم که این اتفاق دیگر تکرار نمی‌شود.

سختگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: همه کشورها برای خود «گزینه‌های جایگزین» دارند؛ هرچند که توخالی بودن گزینه جایگزین آمریکا پیش از این ثابت شده است. درشت‌گویی و بلوف‌زنی نتیجه نداشته و نخواهد داشت. این اتخاذ تصمیم است که نتیجه می‌دهد.

وی تصریح کرد: اگر کاخ سفید تصمیمش را بگیرد، توافق کاملاً در دسترس است. ایران برای توافق آماده است، اما تا ابد منتظر نمی‌ماند.

دور هشتم مذاکرات از ششم دی‌ماه سال جاری در وین آغاز شده و شرکت‌کنندگان تاکنون سرگرم تکمیل پیش‌نویس متن توافق و تصمیم‌گیری در مورد برخی موضوعات اختلافی بوده‌اند.

هشتمین دور مذاکرات، طولانی‌ترین آنهاست و مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی ایران با برگزاری دیدارهایی در سطوح مختلف کارشناسی و مذاکره‌کنندگان ارشد،‌ به تلاش برای استیفای حقوق قانونی ملت ایران مبادرت دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۱
مگه تحریمها کاغذ پاره نبودن ؟؟؟
واسه چندتا کاغذ پاره خون خودتون رو کثیف نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها