بازدید 83606
۳
مهدوی‌کیا برای تیم ملی امید دنبال حریف تدارکاتی

درخواست عربستان برای بازی دوستانه با ایران!

بلاروس برای برگزاری بازی دوستانه درخواست داده بود که چون ما دیر جواب داد، لغو شد. درخواست‌هایی به عراق و امارات دادیم. البته عربستان هم درخواست داده بود که با تیم ملی امید ایران بازی کند
کد خبر: ۱۱۰۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 28 February 2022

فدراسیون فوتبال عربستان برای برگزاری بازی دوستانه تیم ملی امید این کشور با شاگردان مهدوی‌کیا دعوتنامه داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که چندسالی است روابط تیره سیاسی عربستان سعودی با ایران به فوتبال و ورزش کشیده شده و بسیاری از تیم‌های این کشور به ایران نیامدند، به نظر می رسد چندین دور مذاکره اخیر نمایندگان دو کشور فضا را کمی تلطیف کرده و حالا به جز بازی های الزامی دو طرف، صحبت از بازی دوستانه است.

استفاده از دیپلماسی ورزشی برای نزدیکی مجدد دو کشور مسلمان که از هم فاصله گرفته بودند.

شاگردان مهدوی‌کیا در تلاش برای برگزاری دیدار دوستانه‌ای در نوروز ۱۴۰۱ با یکی از تیم‌های عراق، امارات یا عربستان هستند. محمد محمدی، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بعد از امضای قرارداد مهدی مهدوی‌کیا و دستیارانش اظهار کرد: روز ۲۶ اسفند حدود ۲۵ بازیکن تست می‌دهند و به مدت ۳ روز در تمرینات شرکت خواهند کرد. روز ۲۹ اسفند اردو به پایان می‌رسد و تا یکم فروردین تعطیل است اما از روز دوم فروردین تعدادی از بازیکنان حاضر در اردوی نخست و تعدادی بازیکن جدید به اردوی ایران ملحق خواهند شد.

دیدار دوستانه ایران و عربستان در تعطيلات نوروز؟

مدیر تیم ملی امید درباره شرایط برگزاری بازی دوستانه در پنجره بازی های ملی اظهار کرد: در حال تلاش برای فراهم کردن شرایط هستیم. پیش از این بلاروس برای برگزاری بازی دوستانه درخواست داده بود که چون ما دیر جواب داد، لغو شد. درخواست‌هایی به عراق و امارات دادیم. البته عربستان هم درخواست داده بود که با تیم ملی امید ایران بازی کند. باید ببینیم در چه تاریخی جواب پیشنهاد ما را می دهند. اولویت ما تیم ملی عراق است که یک بازی دوستانه در تهران، کیش یا امارات برگزار کنیم.

او با اشاره به حضور یکی از دستیاران مهدوی‌کیا از هفته آینده در تهران گفت: آقای شدیدی‌پور، مربی تیم ملی از هفته بعد وارد تهران می‌شود. به جز ایشان آقای جان، به عنوان مربی به همراه آقای مهدوی‌کیا به ایران می‌آیند. فعلا با توجه به دغدغه‌هایی که وجود داشت، فقط تمرین دهنده و دستیار اول مهدوی‌کیا در تیم ملی حضور دارد و سایر نیروها از میان مربیان ایرانی انتخاب خواهند شد و در نهایت برای مقدماتی المپیک کادرفنی تیم ملی تشویق خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا در این مدت زمان گفت و گویی هم با میرشاد ماجدی، سرپرست جدید این فدراسیون داشته است یا خیر گفت: به صورت تلفنی صحبت کردیم اما مسائل مربوط به تیم ملی را آقای کامرانی‌فر و کسرایی پیگیری می‌کنند و جلو می‌بریم. آقای ماجدی به علت شرایط کنونی فدراسیون، دغدغه‌های مختلفی دارند.

محمدی درباره امضای قرارداد مهدوی‌کیا و دستیارانش گفت: قراردادها ایرادهای کوچکی داشت که اصلاح شد و خدا را شکر این مساله حل شده است. آقای مهدوی‌کیا هم تا ۲۶ اسفند به ایران می‌آیند. 

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در کمیته ملی‌ المپیک گفت: روز گذشته‌ جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک به منظور اعزام تیم ملی امید به بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد. این جلسه با حضور آقای پیمان فخری و مسئولان کمیته جوانان برگزار شد. ما تعدادی از بازیکنان را به عنوان فهرست اولیه معرفی کرده و به این کمیته اعلام کردیم اما در نهایت فقط می‌توانیم ۲۳ بازیکن را با خودمان به این مسابقات ببریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
سلام..انشاالله که دوستی بین ایران و عربستان و کشورهای مسلمان همسایه هرچی زودتر اوکی بشه..چونکه ملت های دو کشور مسلمان دوست دارن رابط برادرانه داشته باشن.وانشاالله دیگه رو مذاهب خیلی تاکید نداشته باشن..هر مدهبی جایگاه خودشو داره و احترام هر مداهبی باید حفظ شود.و اصل دین مون اسلامه که همه ملتهای مسلنان باهم دوست و همدل باشن ک نوقع سختیها کنار هم باشن که هیچ کفری نتونه صدمه یی به مسلمانان بزنه..به امید خدا زودتر رابطه دوستانه برقرار بشه..عید مبعث پیامبره..بر سلامتی همه مسلمانان صلوات....
بسیار عالی. البته باید فقط. و فقط نظر سر مربی لحاظ شود
ما ک دوست نیستیم،معلوم نیست باز چ نقشه ای در سر دارن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان