بازدید 4635

گردهمایی ماهانه مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

گردهمایی ماهانه مدیریت شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با موضوع بررسی ارزیابی عملکرد و تبیین برنامه های اسفند ماه همچنین انعکاس موارد مطرح شده در جلسه ماهانه شورای مدیران با حضور مدیر امور شعب استانها (بصورت ویدئو کنفرانس)، مدیر و معاونین منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 27 February 2022

گردهمایی ماهانه مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

در این گردهمایی محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها ضمن تشریح برخی از قوانین، مقررات و دستورالعملهای بانک مرکزی در خصوص بانکهای تحت نظارت، به بررسی وضعیت کنونی بانک ، سیاست های اخیر اتخاذ شده و چشم انداز آینده روشن بانک پرداخت.

حسینی کناروئی انسجام همکاران را گامی موثر در ارتقاء بانک و نیز موجب ارائه بهتر خدمات به مشتریان دانست و از همه همکاران خواست تا در ایام پایانی سال با تلاش در معرفی بهتر خدمات بانک به مشتریان، کوشا باشند.

در ادامه جلسه میثم شمس آبادی مدیر شعب استان های خراسان رضوی و شمالی از کلیه همکاران خواست حداکثر تلاش خود را در جهت تحقق اهداف بانک بکار گیرند.

شمس آبادی اظهار امیدواری کرد به پشتوانه حضور همکاران دلسوز و خدوم و ظرفیت مالی استان، به سهم مشخص شده از جذب، تا قبل از پایان سال دست خواهیم یافت.

محمود مصنع رضوی معاون اجرائی منطقه بزرگترین دغدغه کارشناسان و پرسنل ستاد را پاسخگویی و رسیدگی به مسائل شعب دانست و در این مسیر داشتن روحیه تعاون و همکاری توام با شفقت و صداقت را بهترین استراتژی پیشبرد امور استان با بالاترین کیفیت بیان کرد.

معاون اجرایی منطقه در پایان بر رعایت مواردی همچون: رعایت سلسه مراتب اداری در مکاتبات و ارتباطات، پیگیری مکاتبات در اسرع وقت، تسریع در پاسخگویی به مراجعین صف و ستاد، رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی خصوصا در ایام کرونا تاکید کرد.

غلامرضا رخشانی معاون اداری مالی منطقه با اشاره به ماهیت رسالت کارکنان ستاد به عنوان پشتیبان شعب، به نکاتی در خصوص تسریع و ساماندهی درخواست ها و امور مربوط به شعب پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی