بازدید 6976

طرح گنجینه راتا، بهترین خبر برای پایان سال

باشگاه مشتریان راتا، با ارائه طرحی به نام طرح گنجینه راتا ارائه خدمات در مسیر افزایش قدرت خرید جامعه کارمندی در حوزه های مختلف نظیر درمان ، خرید کالا ، سفر و ...، به همراهی کسب و کارهای کوچک و متوسط، شتافته است.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 27 February 2022

طرح گنجینه راتا، بهترین خبر برای پایان سال

در راستای نامگذاری سال 1400 سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، باشگاه مشتریان راتا با ارائه طرحی متفاوت و عالی، به سراغ کسب و کارهای کوچک و متوسط و حتی بالغ آمده است. در این طرح، سازمان ها می‌توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی و خدمات رفاهی متنوع (نظیر رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، استفاده از رستوران ها و ...)، با قابلیت پرداخت اقساطی حتی بصورت کسر از حقوق، برای سرمایه های انسانیشان استفاده و امکانات ویژه‌ای را نیز دریافت نمایند. در ادامه بیشتر درباره این طرح، که نامش را طرح گنجینه گذاشته‌اند، بخوانید.

طرح گنجینه راتا چیست؟

در سال‌های اخیر، بواسطه افزایش نرخ تورم، قدرت خرید کارمندان کاهش چشمگیری داشته است. برای مثال در سال 99، نرخ تورم بیش از 40 درصد اعلام شده است، در حالی که افزایش حقوق کارمندان در پایان این سال، کمتر از 30 درصد بوده است. همچنین مطابق با آمارها در سال جاری نیز میزان افزایش حقوق ها پوشش دهنده تورم چشمگیر نخواهد بود و این نشان دهنده کاهش قدرت خرید جامعه کارمندی است. با توجه به این وضعیت نیاز به حمایت سازمان ها از کارکنانشان در حوزه های مختلف زندگی روزمره به شدت به چشم می آید.

در این راستا، باشگاه مشتریان راتا، با ارائه طرحی به نام طرح گنجینه راتا ارائه خدمات در  مسیر افزایش قدرت خرید جامعه کارمندی در حوزه های مختلف نظیر درمان ، خرید کالا ، سفر و ...، به همراهی کسب و کارهای کوچک و متوسط، شتافته است.

لازم به ذکر است ثبت نام در این طرح فارغ از تعداد نیروهای پرسنلی هر شرکت مناسب برای کلیه سازمان های کوچک و بزرگ می باشد. از طرفی هر سازمان با توجه به سطح نیاز می تواند از هر یک از خدمات استفاده نماید. سازمان ها با ثبت نام در این طرح و صرفا پرداخت حق بیمه درمان تکمیلی می توانند از کلیه خدمات طرح گنجینه استفاده نمایند.

خدمات طرح گنجینه راتا

1. خدمات رفاهی در طرح گنجینه راتا

باشگاه مشتریان راتا، در طرح گنجینه، خدمات رفاهی گوناگونی را تدارک دیده‌‌ است  تا کارمندان کسب و کارهای کوچک و متوسط بتوانند به صورت اقساطی بصورت کسر از حقوق یا اعطا فقط یک چک، از خدمات متنوعی همچون، رزروهتل، خرید بلیط هواپیما و قطار ، استفاده از رستوران‌های طرف قرارداد ، خرید کالا و ... استفاده کنند.

1,1 .خدمات رزرواسیون هتل در راتا

با طرح گنجینه راتا، می‌توانید هتل‌های داخلی و خارجی طرف قرارداد را برای تاریخ‌های مورد نظرتان رزرو و استفاده کنید. سپس طی اقساط  10 ماهه و یا به صورت کسر از حقوق 10 ماهه، هزینه آن‌را بپردازید. در این طرح امکان پیگیری رزروهای هتل نیز، به سادگی میسر شده است.

1,2 .خدمات بلیط هواپیما و قطار در راتا

باشگاه مشتریان راتا در طرح گنجینه، امکان خرید بلیط‌های پرواز داخلی و خارجی و بلیط‌های قطار را فراهم کرده است. برای خرید این بلیط‌ها نیز می‌توانید از طرح اقساط ده ماهه و یا کسر از حقوق 10 ماهه، استفاده کنید.

1,3 .خدمات استفاده از رستوران

کلیه اعضای باشگاه مشتریان راتا، می‌توانند بدون پرداخت وجه، به رستوران‌های طرف قرارداد مراجعه کنند و بعد بر اساس دفعات مراجعه به رستوران، هزینه‌ها را در قالب اقساط ده ماهه و یا به صورت کسر از حقوق بپردازند.

1,4 .خدمات درمانی در محل سازمان

اعضای باشگاه مشتریان راتا، می‌توانند در صورت نیاز به پزشک و یا خدمات آزمایشگاهی با رزرو نوبت این خدمات را در محل سازمان خود دریافت نمایند.

1,5 .خرید کالا

اعضای باشگاه مشتریان راتا، می توانند از کلیه فروشگاه های طرف قرارداد ، با دریافت معرفی نامه خرید کرده و هزینه آن را بصورت اقساط و کسر از حقوق پرداخت نمایند.

1,6 .خرید انواع بیمه نامه

اعضای باشگاه مشتریان می توانند کلیه بیمه نامه های ذیل را با شرایط و قیمت مناسب بصورت اقساط 10 ماهه و کسر از حقوق در پنل خود خریداری نمایند:

1/6/1 . بیمه نامه ثالث خودرو

1/6/2 . بیمه نامه بدنه خودرو

1/6/3 . بیمه نامه آتش سوزی

1/6/4 . بیمه ثالث موتور سیکلت

1/6/5 . بیمه مسئولیت آسانسور

1/6/6 . بیمه مسئولیت پزشکان

1/6/7 . بیمه مسافرتی

1/6/8 . بیمه عمر

2. خدمات درمانی

کسب و کارهای کوچک و متوسط ، بسیاری از استارت‌آپ‌ها، به سبب کم بودن تعداد پرسنلشان، نمی‌توانند از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان موجود در بازار بیمه با پوشش های مناسب استفاده کنند. اگر هم پرسنل بخواهند شخصا برای دریافت بیمه درمان تکمیلی اقدامی انجام دهند، باید هزینه‌های بالایی را بپردازند.

حتی شرکت های بزرگ هم جهت دریافت تعهدات مناسب برای پوشش های پر ریسک نظیر داندان پزشکی، دارو و ویزیت با نرخ های بالایی رو به رو می شوند.

از سوی دیگر، آمارها نشان می دهد که متوسط هزینه درمان برای هر فرد، ماهیانه، حدود 500 هزار تومان است. در حالی که در طرح ملی گنجینه راتا، با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر، می‌توان از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره‌مند شد.

2/1 .پوشش‌های درمانی طرح ملی گنجینه

در این طرح سعی شده است کلیه پوشش های مورد نیاز با سطح تعهدات قابل قبول ارائه گردد . بیمه درمان تکمیلی گنجینه دارای دو طرح مختلف است که قابل انتخاب توسط سازمان است و با توجه به تفاوت پوشش ها صرفا در مبلغ حق بیمه پرداختی متفاوت هستند و سایر خدمات خصوصا مراکز طرف قرارداد یکسان هستند.

جزییات طرح ، پوشش ها ، سقف تعهدات و فرانشیزها در جدول ذیل آمده است.

طرح گنجینه راتا، بهترین خبر برای پایان سال

2/2 . پشتیبانی خدمات درمانی

2/2/1 . امکان حضور نیروی انسانی در سازمان شما جهت دریافت هزینه های خسارت درمانی

2/2/2 . امکان مشاهده و پیگیری خسارت از طریق پنل rataclub.com

2/2/3 . امکان گزارش گیری منابع انسانی سازمان از روند هزینه های خسارت

2/2/4 . مرکز تماس پشتیبانی از ساعت 8 صبح الی 21 هفت روز هفته

2/2/5 . تلفن آنکال اورژانسی 24 ساعته

2/2/6 . امکان مشاهده اطلاعات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه گر

2/2/7 . امکان رتبه بندی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه گر

2/2/8 . پیگیری خسارت بیمه گزاران از شرکت بیمه گر

نحوه ثبت نام در طرح گنجینه راتا

کلیه سازمان ها فارغ از تعداد نیرو انسانی و سطح خدمات درخواستی می توانند از طریق مسیر های ذیل در این طرح ثبت نام اولیه نموده تا پس از ارتباط با کارشناسان ما و اطلاع از جزییات و هزینه آن مسیر عضویت را طی نمایند:

  1. ثبت نام اولیه در سایت راتا به آدرس rataclub.com
  2. تماس تلفنی با شماره 41752222 - 021

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست