بازدید 9885

بورس نایلون و نایلکس در تهران

کد خبر: ۱۱۰۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 22 February 2022

بورس نایلون و نایلکس در تهران

امروزه نایلون و پلاستیک جایگاه خاصی در زندگی ما پیدا کرده‌ است. به‌ گونه‌ای که بعید است کسی به بازار برود و بدون هیچ نایلونی به خانه برگردد. چون نایلون یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین وسایل برای حمل ‌و نقل و بسته‌بندی محصولات است. به‌ خاطر مزایا و کاربردهای زیادی که دارند تمام محصولات به‌ وسیله‌ی نایلون‌ها بسته‌بندی می‌شوند یا برای جابه‌جایی آن‌ها از نایلون استفاده می‌شود. که در مدل‌ها و اندازه‌ها و طرح‌های مختلف برای کارایی‌های متفاوتی وجود دارند. همچنین بسیاری از بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها نیز که اجناس سنگین یا لوکس می‌فروشند از نایلون استفاده می‌کنند.

بورس خرید نایلون و پلاستیک: محله پله نوروز خان تهران

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و فروش و پخش نایلون و نایلکس در کشور محله پله نوروزخان تهران می‌توان اشاره کرد. که یکی از مراکز پرفروش و معتبر نایلون و نایلکس در ایران است. محله پله نوروزخان بورس فروش نایلون و نایلکس دارد و با قیمت‌های نه بد نه خوب محصولات خود را به فروش می‌رساند. انواع نایلون‌ها و نایلکس‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف و متنوع و سایزهای متفاوت به‌صورت جزء و عمده به فروش می‌رساند البته در این محله تقریباً همه واسطه هستند. اما دست خریدار در انتخاب باز است. همچنین خریداران می‌توانند با مراجعه حضوری از آنجا نیاز خود را تامین کنند؛ البته ما یک گزینه به صرفه‌تر برای شما داریم که در ادامه گفتیم.

بورس نایلون و نایلکس در تهران

خرید بی‌واسطه در وزین پلاست

یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ و معتبر و مجهز که در زمینه فروش نایلون و نایلکس فعالیت می‌کند شرکت وزین پلاست است. که سابقه خوبی در زمینه تولید محصولاتی با بالاترین درجه کیفی و جدیدترین متد روز دنیا را دارد. که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت پایین ارائه می‌دهد. خریداران می‌توانند به‌ صورت عمده یا جزئی از آن خریداری کنند. البته کسانی که مقدار زیادی از این کالا را بخواهند بخرند بهتر است به‌ صورت عمده خریداری کنند. تا با قیمت مناسب‌تری بتوانند بخرند. میزان سفارش شما تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی خواهد داشت. زیرا قیمت عمده نایلون و نایلکس بر حسب هر کیلوگرم و قیمت روز مواد پتروشیمی گذاشته می شود. پس چون سفارشات بالا ضایعات بسیار کمتری را شامل می­شود، می­توانند تخفیف بیشتری بدهند.

 شرکت وزین پلاست انواع محصولات نایلون و نایلکس و محصولات پلی‌اتیلنی را دارا می‌باشد. مانند انواع نایلون‌های چند لایه پلی اتیلین، دستکش‌های لاتکس، فریزری، انواع سفره­های نایلکس‌های دولایه و سه‌لایه، استرچ پالت، نایلون حباب دار، انواع نایلون‌های عریض و گلخانه‌ای و غیره را شامل می‌باشد. که می‌تواند تمام نیازهای مشتریان را پاسخ دهد و هر گونه طرحی داشته باشید می‌توانید سفارش دهید. تا با بالاترین کیفیت آن را برای شما به چاپ برسانند.

از دیگر مزایای این شرکت این است که شما در هر کجای ایران باشید می­توانید محصول مورد نظر خود را مستقیم از کارخانه به صورت عمده یا جزیی انتخاب و خریداری کنید. که این کار به شما کمک می کند تا کالای مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنید و خرید و فروش­ها را از نظر کیفیت و سرعت نیز بهبود می بخشد. همچنین به دلیل اینکه بی­واسطه و مستقیم از خود کارخانه خریداری می­کنید. پس پول واسطه نمی­دهید و با قیمت مناسبتری نسبت به جاهای دیگر نایلون و نایلکس­های خود را خریداری می­کنید.

 استفاده از نیروی کار متخصص و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت باعث شده است تا شرکت وزین پلاست یکی از بهترین تولیدکنندگان نایلون در سطح کشور شود و بتواند رضایت مشتریان راجلب کند.

نکات خرید نایلون

اگر می‌خواهید نایلون بخرید باید به نکاتی توجه کنید. نکاتی که در قیمت این محصولات تاثیر بسزایی دارند. مانند موادی که نایلون و نایلکس را از آن می‌سازند. کارخانه‌ی سازنده‌ی آن، نوع خرید نایلون، نوع فروش جزئی و عمده نایلون و نایلکس از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید باید به آن‌ها دقت نمود.

مراکز بسیاری در کشور فعالیت دارند که نایلون و نایلکس به فروش می‌رسانند. اما برای خریدن بهتر است به کیفیت محصولات توجه کنید و این‌که قیمت مناسبی داشته باشند. بعضی از شرکت­ها از مواد اولیه درجه دو استفاده می­کنند که کیفیت محصول را پاییین می­آورد. پس بهتر است همواره بهترین تولیدی‌ها را برای خرید محصول خود انتخاب کنید.

بورس نایلون و نایلکس در تهران

توجه به انواع نایلون ­ها

نایلون‌ها انواع مختلفی دارند مانند نایلون‌های گلخانه‌ای، نایلون شیرینگ، نایلون چاپی دسته بنددار، نایلون حباب دار، نایلون حبوباتی که در اشکال و سایزهای مختلف به‌صورت‌های درجه ۱ و ۲ یا رنگی و شفاف در بازار وجود دارند. که هر کدام از آن‌ها بنا به نیاز مشتری استفاده می‌گردد. حتی می‌توانید بر روی این نایلون‌ها تبلیغات خود را نیز چاپ کنید. که نسبت‌ به هزینه‌های بالای تبلیغاتی این یک کار تبلیغاتی رایگان برای فروشندگان حساب می‌شود و تمامی فروشندگان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. تا از این طریق محصولات خود را نیز تبلیغ کنند. هم با ارائه نایلون‌های فروشگاهی زیبا به مشتری‌های خود نیز احترام بگذارند. تا آن‌ها نیز حس خوبی از خرید پیدا کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار