بازدید 5014

اتحادیه اروپا تحریم‌های اولیه روسیه را اعلام خواهد کرد

مارک روته نخست وزیر هلند گفت: اتحادیه اروپا بسته محدودی از تحریم‌ها را علیه روسیه برای به رسمیت شناختن استقلال دو منطقه در شرق اوکراین، اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰ 22 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از هلند تایمز، روته نخست وزیر هلند در یک گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد که اگر روسیه واقعاً به کشور همسایه‌اش حمله کند، این حمله تحریم‌های گسترده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

روته مدعی شد که تحریم‌ها احتمالاً افرادی را در پارلمان روسیه هدف قرار میدهد که در رای گیری برای درخواست از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای به رسمیت شناختن مناطق اوکراین نقش داشته‌اند.

نخست وزیر هلند تاکید کرد که تصمیم گیری دقیق در مورد تحریم‌ها احتمالا فردا انجام خواهد شد.

ووپکه هوکسترا وزیر امور خارجه هلند نیز گفت که کشورش به رسمیت شناختن استقلال مناطق شرقی اوکراین از سوی روسیه را به شدت محکوم می‌کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب اعلام کرد که مسکو استقلال جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوگانسک را به رسمیت شناخته و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

رئیس جمهور روسیه این سخنان را ساعاتی پس از شنیدن گزارش‌های اعضای شورای امنیت روسیه بیان کرد که در پایان آن گفته بود امروز درباره به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوگانسک، تصمیم خود را اعلام می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها