بازدید 5061

واکنش الهامی به پنالتی نگرفتن داور در دقیقه۹۰

کد خبر: ۱۱۰۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 18 February 2022

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: به گل‌گهر بابت این برد خوب تبریک می‌گویم. با توجه به شرایطی که داشتیم، انرژی لازم برای برد را در زمین گذاشتیم اما نشد و گل‌گهر با استفاده از موقعیت‌هایش موفق شد برنده شود.

وی افزود: حرفی برای گفتن ندارم و بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند. شرمنده هواداران شدیم و این برای من خیلی سخت است‌. باید در ادامه بهتر شویم تا از شکست دور شویم. از کارشناسان خواهش می‌کنم مقداری انصاف بیشتری داشته باشند. همانطور که بازی قبل گفتم، بی‌عرضه هستم و نمی‌دانم با چه کسی باید بجنگم. این فوتبال ادامه دارد، نمی‌دانم واقعا چه باید بگویم. شرایطی که هست، واقعا کار را سخت کرده است‌. ارزش کار گل‌گهر را نمی‌خواهم پایین بیاورم‌. آنها هم جنگیدند. اعتقاد من این است که باید کار کنیم. باشگاه هم هر تصمیمی بگیرد تابع آن هستم و سرمربی باید بپذیرد که مسئولیت تیم برعهده اوست. فوتبال را با نتیجه‌اش می‌سنجند.

وی در خصوص داوری گفت: بهتر است در خصوص داوری صحبت نکنم، به اندازه کافی در این فوتبال خانه نشین شده‌ام که بدانم چه صحبتی کنم.

الهامی درباره درگیری در رختکن تیمش بین حقیقی و شیری گفت: درگیری صورت نگرفت. من چیزی ندیدم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص درگیری در انتهای بازی میان کادرفنی ۲ تیم گفت: کادرفنی حریف چون بردند، جلوی  نیمکت ما دست می زدند و به هر حال چون برنده هستند، فعلا همه چیز بر وفق مراد آنهاست.

وی در خصوص گل‌نزنی بازیکنانش گفت: باید بیشتر کار کنیم تا موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار