بازدید 4066

لیورپول کار اینترمیلان را یکسره کرد، زور بایرن مونیخ به ضعیف‏ترین قرعه نرسید

کد خبر: ۱۱۰۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 17 February 2022

در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دومین شب از دور رفت این مرحله از مسابقات، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال اینتر و لیورپول در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزای شهر میلان به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی 2 بر صفر لیورپول خاتمه یافت.

گل‌های لیورپول را در این بازی روبرتر فیرمینو در دقیقه 75 با ضربه سر از روی یک کرنر و محمد صلاح در یک توپ برگشتی در شلوغی محوطه جریمه اینتری‌ها و در نتیجه عدم هماهنگی مدافعان این تیم در دقیقه 83 به ثمر رساندند تا میهمان انگلیسی با یک اندوخته ارزشمند به خانه برگردد و برای بازی برگشتش برابر اینتر که سه‌شنبه 17 اسفند در آنفیلد برگزار خواهد شد، آماده شود. این سومین برد لیورپول در خانه تیم‌های ایتالیایی بعد از پیروزی‌اش برابر آتالانتا در مرحله گروهی فصل گذشته و برد مقابل میلان در مرحله گروهی فصل جاری بود.

در بازی همزمان که در ورزشگاه رد‌بول آره‌نا شهر سالزبورگ اتریش برگزار شد، سالزبورگ که تا آخرین دقیقه بازی از میزبان نامدار خود بایرن مونیخ پیش بود در نهایت به تساوی یک - یک بسنده کرد.

سالزبورگ با گلزنی آدامو در دقیقه 21 پیش افتاد و تا دقیقه 90 از برتری‌اش محافظت کرد، اما کینگسلی کومان در دقیقه 90 دروازه تیم میزبان را باز کرد تا بایرن مونیخ دست خالی به خانه برنگردد. با این نتیجه باواریایی‌ها شانس خود را برای صعود در بازی برگشت که 17 اسفند برگزار می‌شود، افزایش دادند.

در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده چهار بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

سه‌شنبه 3 اسفند
چلسی - لیل، ساعت 23:30 (به وقت تهران)
ویارئال - یوونتوس، ساعت 23:30

چهارشنبه 4 اسفند
اتلتیکومادرید - منچستریونایتد، ساعت 23:30
بنفیکا - آژاکس، ساعت 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان