بازدید 9266
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س):

فوتی‌های کرونایی تهران به ۵۰ نفر رسید

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اعلام این خبر که تعداد متوفیان کرونایی در تهران به ۵۰ نفر در روز رسید، گفت: هنوز با آمار روزهای بحرانی پیک‌های قبلی فاصله داریم.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 16 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سعید غضفنری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اعلام این مطلب گفت: آمار روزانه فوتی پذیرش شده در سازمان بهشت حضرت زهرا که بر اثر کرونا درگذشته‌اند، به ۵۰ نفر نزدیک شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با تاکید بر این مطلب که همچنان با آمار روزهای بحرانی پیک‌های قبلی فاصله بسیاری داریم افزود: در چهار ماهی که به این سازمان آمده‌ام، در قدم اول ترمیم، استراحت و آرامش پرسنل را در دستور کار قرار دادیم؛ شیفتی شدن در حالت ۲۴ ساعت کار و ۲۴ ساعت استراحت پرسنل، به بازسازی جسمی و روانی آنها کمک کرد. البته دعا می‌کنیم این بلا و گرفتاری مثل قبل تکرار نشود.

روز گذشته تردد ۲۰۰ هزارخودرو ثبت شد

او افزود:‌روز گذشته و هم زمان با ولادت امیرالمومنین و روز پدر، شاهد حضور ۲۰۰هزار پلاک خودرو در سازمان بهشت حضرت زهرا بودیم. این میزان تردد و حضور در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در ۲ سال اخیر بی سابقه بوده است.

غضنفری اضافه کرد: با این حال درخواست ما از شهروندان عزیزمان این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از ترددهای غیرضروری، اجتناب از حضور در فضاهای شلوغ و مراجعات حداقلی به سازمان بهشت حضرت زهرا(س) چرخه بیماری و همه گیری را قطع کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس