بازدید 5626
۱

الهامی: پرسپولیس بی‌جهت ۵بار قهرمان لیگ نشده

کد خبر: ۱۱۰۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ 13 February 2022

سرمربی تیم نساجی بعداز شکست مقابل پرسپولیس گفت: فرق ما و پرسپولیس در این بود؛ یک تیم با سرمربی شجاع و کاربلد و یک تیم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من.

به گزارش تابناک ورزشی، ساکت الهامی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل هوادار در نشست خبری گفت: قبل از هر چیز بابد از هواداران‌مان معذرت‌خواهی کنم. فرق دو تیم در یک چیز بود؛ یک تیم با سرمربی شجاع و کاربلد و یک تیم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من. نمی‌توان از بازیکنانم ایراد بگیرم. من یک سرمربی بی‌عرضه و ناشی هستم و فرق دو تیم همین بود.

وی ادامه داد: بی‌جهت نیست که پرسپولیس پنج دوره قهرمان لیگ شده‌ است. آنها 4 روز پیش در سوپرجام باختند، اما امروز فوتبالی فراتر از قبل انجام دادند و خیلی خوب برگشتند. مقصر اصلی این باخت فقط من بودم، عدم شجاعت و عدم ریکاوری خوب منجر به شکست در این بازی شد، تیمی که در 5 دقیقه اول دو گل دریافت می‌کند قطعاً مربی‌اش یک مربی بی‌عرضه است.

الهامی یادآور شد: بازیکنان به بازی برگشتند و تلاش کردند و فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم برگردیم. 10 نفره هم فرصت‌هایی داشتیم، اما به هدف نرسیدیم. باید شهامت این را داشته باشیم که به مردم جواب بدهیم و با صداقت گفتار  با پذیرفتن اشتباهات در ادامه راه بتوانیم موفق باشیم. فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد. 4 روز بعد بازی سخت دیگری داریم.

سرمربی نساجی عنوان کرد: می‌خواهم درباره برنامه‌ای صحبت کنم، آقایی که مجری هستی شما وام‌دار و مجری تمام مردم ایران هستی نه فقط چند تیم. آقایی که می‌گویی این تیم اینقدر سود کرده و آن تیم آنقدر. نشستی پشت تریبون بیت المال و حق مردم مازندران هم ببین. حرفی که می‌زنم برای تیم خودم نیست ولی آقای مجری! واقعیت‌ها را بگو، وجدان و شرف کاری داشته باش. کاری که شما می‌کنی پسندیده‌ نیست، هرچند الان تریبون دست شماست ولی خدا را خوش نمی‌آید. نمی‌خواهم شکست را گردن یک برنامه بیندازم و اگر پیروز هم می‌شدیم همین صحبت‌ها را می‌کردم. همان اول گفتم مقصر فقط من هستم و دست تک تک بچه‌هایم را می‌بوسم.

سرمربی نساجی درباره بحث داوری این بازی خاطرنشان کرد: به نظرم گل دوم ما آفساید نبود ولی این چیزی از ارزش‌های آقای مهدوی (داور بازی) کم نمی‌کند. شاید این اشتباهات می‌توانست به نفع ما رقم بخورد ولی به نفع حریف بود. در صحنه اخراج نیز کارت زرد اول بازیکن ما اصلا درست نبود. از داور ایراد نمی‌گیرم و ما هم سود برده‌ایم ولی هیچ‌وقت اینطور نبوده که ذهنیت‌ها را به سمت تیم‌ها عوض کنیم. اگر یک جمله را بگوییم شاید به 4-3 تیم بربخورد ولی تیم‌‌هایی هستند که این آقایان مجری آنها را دوست دارند و مسیر را به سمتی می‌برند که دلشان می‌خواهد.

الهامی اظهار داشت: صحبتی که کردم برای شکست نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بپذیریم که شکست خوردیم واگر نپذیریم در ادامه راه دچار مشکل می‌شویم. باید ضعف‌ها را برطرف کنیم. باید کار کنیم و بازی‌های سختی در پیش داریم. اگر صحبتی درباره برنامه‌ای کردم برای این بود که می‌دانستم این اتفاقات رخ خواهد داد. چه آن توپ آفساید باشد و چه نباشد و چه کارت ایوب درست باشد و چه نباشد من از کادر داوری تشکر می‌کنم. این طبیعت و لذت فوتبال همین است که بازیکن داور و مربی هم اشتباه کند. من قبول کرده و اول از هواداران و بعد بچه‌ها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم بچه‌ها را آماده این بازی کنم.

وی درباره تاثیر وقفه 10 دقیقه‌ای ابتدای بازی در دریافت دو گل اول، تصریح کرد: هیچ تاثیری نداشت، مشکل فقط ساکت الهامی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بله صد بار شکر که بابا مسعود کم نذاشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی