بازدید 5309

الهلال ۹نفره شد و سومی جام‌جهانی باشگاه‌ها راهم ازدست داد

کد خبر: ۱۱۰۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 12 February 2022

عنوان سومی جام جهانی باشگاه‌ها در کشور امارات به تیم الاهلی مصر رسید. قهرمان باشگاه‌های آفریقا امروز (شنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران در بازی رده‌بندی به مصاف الهلال عربستان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا رفت و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید.

مصری‌ها با گلزنی یاسر ابراهیم در دقیقه 8 پیش افتادند. 6 دقیقه پس از این گل الهلالی‌ها با اخراج مستقیم هافبک‌شان ماتئوس پریرا 10 نفره شدند و این کار نماینده آفریقا را برای تسلط بر بازی آسان‌تر کرد. به این ترتیب الاهلی در دقیقه 17 بار دیگر توسط یاسر ابراهیم به گل رسید. الهلال در دقیقه 28 یک بازیکن دیگرش را هم به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد و این بار هم دیگر هافبک این تیم محمد کانو از زمین بازی اخراج شد.

9 نفره شدن الهلال عملاً کار این تیم را برای بازگشت به بازی غیرممکن کرد و گل‌های بعدی الاهلی در دقایق 40 و 64 به ترتیب توسط احمد عبدالقادر و علی معلول حکم تیر خلاص به قلب نماینده آسیا را داشت. با این نتیجه الاهلی مصر، تیمی که در مرحله نیمه نهایی مغلوب پالمیراس برزیل شده بود، فاتح نبرد بازندگان مرحله نیمه نهایی شد.

پرونده این دوره از رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها با مصاف چلسی و پالمیراس برزیل از ساعت 20 امشب به وقت تهران، بسته خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار