بازدید 6955
روز پرحادثه استان مرکزی.

از سقوط دختر ۴ ساله تا انفجار نارنجک دست‌ساز

فرماندهان انتظامی اراک و زرندیه از وقوع حوادثی در روز پنجشنبه گذشته در این شهرستان‌ها خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ 12 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اراک از مرگ دلخراش دختر بچه‌ای ۴ ساله بر اثر سقوط ناگهانی از بالکن بدون حفاظ یک آپارتمان مسکونی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "امیر مختاری" در اینباره بیان کرد: در حدود ساعت ۱۵:۴۶ روز پنجشنبه گذشته به دنبال کسب خبری مبنی بر سقوط کودکی خردسال در یکی از مجتمع‌های مسکونی در شهرستان اراک، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در پی تحقیقات پلیس مشخص شد این دختر بچه ۴ ساله بر اثر سقوط ناگهانی از بالکن مجتمع مسکونی که فاقد حفاظ بوده به شدت مجروح که با حضور نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به اینکه این کودک خردسال، بر اثر شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت می‌کند افزود: همواره در مراقبت و حفاظت از کودکان خردسال نهایت دقت را باید به کار برد و با ایجاد محیطی مناسب و ایمن، از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کرد.

قطع دست با انفجار نارنجک دستساز

وی همچنین، از مجروح شدن پسر ۱۵ ساله و مادرش بر اثر انفجار نارنجک دست ساز در این شهرستان خبر داد.

مختاری بیان کرد: ظهر روز پنجشنبه در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه انفجار نارنجک دست ساز در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان، به منظور بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پسر ۱۵ ساله در حال تهیه نارنجک دست ساز در حیاط منزلشان بوده که بر اثر انفجار ناگهانی، او و مادرش به شدت مجروح و از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد: بر اثر این حادثه دلخراش، پسر نوجوان دچار سوختگی و مچ دست راست مادرش نیز قطع شده است.

سرهنگ مختاری در پایان با بیان اینکه این مادر و پسر همچنان تحت درمان پزشکان می‌باشند افزود: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که در روز‌های پایانی سال، بیشتر از گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا از خلق چنین حوادث دلخراشی پیشگیری شود.

گازگرفتگی در زرندیه قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه نیز از جان سپردن یک مرد ۵۰ ساله بر اثر حادثه گازگرفتگی در مغازه‌ای در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ " روح الدین یوسفوند " اظهار کرد: در حوالی ساعت ۱۲:۱۰ پنجشنبه گذشته و در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر گاز گرفتگی ۲ مرد در مغازه‌ای در مأمونیه شهرستان زرندیه، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، دو مرد ۵۰ و ۲۹ ساله شب را برای استراحت در این مغازه سپری کرده اند و بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن دچار گاز گرفتگی شدید شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به انتقال سریع مصدومان از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان و فوت مرد ۵۰ ساله براثر شدت مسمومیت افزود: با تلاش پزشکان جوان ۲۹ ساله بار دیگر احیا و به زندگی بازگشت.

سرهنگ "یوسفوند" در پایان با اشاره به اینکه با هماهنگی دستگاه قضائی جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد، از شهروندان خواست تا با توجه به برودت هوا، همواره در استفاده از وسایل گازسوز به توصیه‌های ایمنی کارشناسان توجه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار