بازدید 9583

اُمیکرون برای «دُز سوم نزده‌ها» بسیار خطرناک است

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی مناسب نیست و در یک ماه آینده شرایط سخت خواهد گذشت،تأکید کرد:مردم حتما دُز سوم واکسن را تزریق کنند؛ چراکه اُمیکرون در افرادی که دُز سوم را تزریق نکرده‌اند به شدت خطرناک است.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 12 February 2022

به گزارش «تابناک»، پیام طبرسی، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «وضعیت کرونایی کشور چگونه است؟»، اظهار داشت:‌ از ابتدای بهمن میزان موارد ابتلا به صورت تصاعدی بالا رفته و حول و حوش پیک ششم هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی، افزود:‌وضعیت مناسب نیست؛در یک ماه یا یک ماه و نیم آینده شرایط سخت خواهد گذشت.

استاد بیماری های عفونی با تأکید بر ضرورت تزریق دُز سوم واکسن، بیان داشت: امیکرون در افرادی که دُز سوم را تزریق نکرده‌اند و نقص سیستم ایمنی دارند به شدت می‌تواند خطر ناک باشد.

طبری با بیان اینکه اُمیکرون با علائمی مانند سرماخوردگی تظاهر می‌کند،گفت:‌ بیشتر فوتی‌ها در افرادی است که دُز سوم واکسن را تزریق نکرده یا دچار بیماری زمینه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه افراد پر خطر باید به شدت مراقب باشند، ابراز داشت:‌وضعیت برای کودکان نیز مناسب نیست؛چراکه نسبت به پیک‌های قبلی میزان ابتلای کودکان 20 درصد بیشتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
پس با این اوضاع چرا مسولین فکری نمی کنند؟!تقریبا تمام شهرهای ایران دارند قرمز می شوند!با این شرایط هنوز مترو و خیابانها شلوغ هستند!مدرسه ها حضوریند!اگر هر بلایی بخاطر این اوضاع سر کسی بیاید مسولین باید پاسخ گو باشند .البته این دنیا که نه چون کسی زورشان به آنها نمی رسد ولی اگر دنیایی دیگر باشد آنجا باید جواب این قتلهای غیر مستقیم را بدهند!
به خداوندی خدا من سه ذوز را هم زدم خانواده هم همینطور باز گرفتیم ده روزه درگیر هستیم به مسئولین بگین تعطیلی عمومی یا دور کاری اعلان نمایند با این هزینه ها کسی از عهده دارو ها بر نمیاد.
تکلیف کسی که دو دز زده ولی هنوز وقت دز سومش نرسیره چیه؟ اونایی که سه دز رو زدن ولی بازم امیکرون گرفتن چیه؟ اصولاً دورکاری کجا و چه زمانی باید اعمال بشه؟ بچه ها که فقط یک دز زدن و دز دومشون معلوم نیست چه برسه به دز سوم، تکلیف چیه؟ مسئولیت وزیر بهداشت تو این بهم ریختگی چیه و چه زمانی قبول مسئولیت میکنن؟
نه به اون اول منکر واکسن بودن نه به الان که اصرار به زدن واکسن دارن امان از بیسوادی
"اُمیکرون برای «دُز سوم نزده‌ها» بسیار خطرناک است" و همچنین برای «دُز سوم زده‌ها»
مراکز تزریق واکسن باید بیشتر بشه که مردم دو ساعت در صف نمونند
اینکه میگن اگر دو دز زده باشی و بعدش سرما بخوری دیگه نمیخواد دز سوم بزنی راسته؟ بعضیها هم میگن اگر دو دز زدی و بعدش امیکرون گرفتی، دز سوم لازم نداری چون امیکرون خودش پادتن رو زاد کرده تو بدنت.
مردم فریبی به شیوه نوین!
بابا اینام که هر لحظه ی چیزی میگن.
من بعد چند روز دوز سوم مبتلا شدم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل