بازدید 5273

تقدیر استاندار تهران از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار تهران در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی نمادین خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ 11 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محسن منصوری با صدور پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان تهران در راهپیمایی نمادین خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

حضور پرشکوه ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال که با توجه به استمرار محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، همچون سال گذشته به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ و با ابهت نظام جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

در طلیعه چهل و چهارمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که گفتمان انقلاب اسلامی با گسترش محور مقاومت و مقابله با نظام استکبار و ایادی آن، فصل نوینی را در پیش روی جهانیان قرار داده، مردم شریف و همیشه در صحنه استان تهران بار دیگر دوشادوش ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن افتخار آفرینی کردند و عشق و ارادت خود به آرمان‌های بلند امام راحل را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاورد‌ها و ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهند کرد و بار دیگر، جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند.

طبق بیانات امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری، مردم، ولی نعمت مسئولان در جامعه اسلامی هستند و ما مسئولین باید تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم و کسب رضایت آن‌ها به کار گیریم. امروز که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبرو هستند باید حل مشکلات دغدغه جدی ما مسئولین باشد و تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه جهش و جهاد تولید را مورد توجه قرار دهیم.

در عین حال جهاد تبیین نیز باید مستمر باشد و در کنار خدمات و وظایفی که باید انجام دهیم و قدردان اعتماد مردم و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران باشیم، باید شبانه روز خدمت گذار مردم بوده و با ابزار‌های رسانه‌ای و خلاقیت‌های مختلف، ترفند‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و دستاورد‌های بزرگ و خدمات را به مردم ارائه دهیم و جا‌هایی که مانع وجود دارد نیز صادقانه و با شفافیت با مردم مطرح کنیم و تلاش کنیم موانع را برطرف کنیم چراکه مردم نشان دادن هر جا مسئولین، صادق باشند و مشی مردمی داشته باشند به آن‌ها فرصت خدمتگزاری می‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی استان در راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل