بازدید 6124
۱

هشدار توتال درباره گرانی طولانی مدت قیمت نفت

تحلیلگران بانک امریکا پیش بینی کردند نفت ۱۰۰ دلاری امسال در راه است و ممکن است در سه ماهه دوم اتفاق بیافتد.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 10 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، مدیرعامل شرکت توتال انرژیز پیش بینی کرد که قیمت‌های نفت با ادامه رشد تقاضای جهانی و عدم سرمایه گذاری جدید در تولید، برای مدت طولانی بالا خواهند ماند.

پاتریک پویانه، مدیرعامل ابرغول انرژی فرانسوی "توتال انرژیز" در خصوص افزایش اخیر قیمت‌های نفت و قیمت‌های بالاتر انرژی، برق و گاز به خصوص در اروپا، به شبکه رادیویی آر تی ال فرانسه گفت: خبر خوبی ندارم. قیمت‌های نفت بالا خواهند ماند.

وی که مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت و گاز در جهان است، گفت: رشد مداوم تقاضای جهانی برای نفت در بحبوحه سرمایه گذاری جدید اندک در تولید، قیمت‌ها را بالا نگه خواهد داشت.

پویانه به رادیو آر تی ال فرانسه گفت: تا ۱۴ فوریه "توتال انرژیز" کوپن‌های گاز به ارزش ۱۱۴ دلار (۱۰۰ یورو) به مشتریان کم درآمد در فرانسه می‌دهد تا به آن‌ها در برابر افزایش صورتحساب‌های انرژی کمک کند.

قیمت‌های بالاتر نفت که اکنون به بیش از ۹۰ دلار در هر بشکه رسیده اند، بحران انرژی در اروپا که با افزایش قیمت‌های گاز و برق در ماه‌های اخیر دست و پنجه نرم کرده است را وخیمتر می‌کند. عده کثیری از مدیران صنعت نفت و تحلیلگران در این دیدگاه پویانه که قیمت‌های نفت بالا می‌مانند، سهیم هستند. بعضی از آن‌ها می‌گویند قیمت‌های نفت فضای بیشتری برای افزایش در ماه‌های آینده دارند.

گروه ویتول که بزرگترین شرکت بازرگانی نفت جهان است، پیش بینی کرد تقاضای قوی برای نفت به همراه کاهش ظرفیت مازاد تولید جهانی و سطح نگران کننده ذخایر می‌تواند قیمت‌ها نفت را به سطح بالاتری برساند.

تحلیلگران بانک امریکا پیش بینی کردند نفت ۱۰۰ دلاری امسال در راه است و ممکن است در سه ماهه دوم اتفاق بیافتد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، بانک‌های بزرگ وال استریت شامل گلدمن ساکس، بانک امریکا، جی پی مورگان و مورگان استنلی انتظار دارند امسال قیمت‌های نفت به ۱۰۰ دلار در هر بشکه صعود کند.

قیمت‌های نفت روز چهارشنبه پس از انتشار آمار رسمی که نشان داد ذخایر نفت آمریکا پنج میلیون بشکه در هفته گذشته کاهش پیدا کرده است، صعود کردند. بهای معاملات نفت برنت با ۷۷ سنت افزایش، در ۹۱ دلار و ۵۵ سنت در هر بشکه بسته شد و بهای معاملا وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۳۰ سنت افزایش، در ۸۹ دلار و ۶۶ سنت در هر بشکه بسته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قیمتهای بالای نفت باعث تحقیق برزوی تولید انرژیهای نو و ااقتصادی شدن این انرژیها و حذف انرژیهای فسیلی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی