بازدید 34214
۸
حاشیه بزرگ ستاره سابق هلند در رده مدیریت

آزار جنسی ۱۱زن شاغل باشگاه توسط مدیر سرشناس

اورمارس علاوه بر تعریف و تمجید از ما، و ارسال تصاویر غیراخلاقی، می‌خواست بداند با چه کسانی هستیم، چه کارهایی می‌کنیم و حتی چه لباسی در حال حاضر پوشیده‌ایم. 
کد خبر: ۱۱۰۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 09 February 2022

مارک اورمارس رفتار نامناسبی با خانم‌های شاغل در باشگاه آژاکس داشته و پیام‌ها و عکس‌های غیراخلاقی برای آن‌ها فرستاده است. به همین علت، اورمارس بابت این رفتارش عذرخواهی کرد و از باشگاه آژاکس جدا شد. حالا خبر رسیده یازده زنی که در باشگاه آژاکس از سوی مارک اورمارس مورد آزار قرار گرفته‌اند، با مراجعه به دفتر روزنامه NRC Handelsblad هلند، ابعاد بیش‌تری از فساد اخلاقی مارک اورمارس را فاش ساخته‌اند. 

جزئیات آزار جنسی ۱۱زن شاغل باشگاه توسط مدیر سرشناس

بخش‌های مختلفی از باشگاه آژاکس، از این اعمال زشت مارک اورمارس مطلع بوده‌اند. در همین راستا، برخی از کارکنان باشگاه آژاکس به مارک اورمارس لقب «مردی که نمی‌تواند نفس امّاره‌اش را کنترل کند» را داده‌اند. سه زن در گفتگو با NRC Handelsblad، توضیح دادند که اورمارس چگونه برای‌شان مزاحمت ایجاد می‌کرد: گاهی وقت‌ها رفتارهای او ما را گیج می‌کرد. نمی‌دانستیم در پاسخ به تعریف‌های او از ظاهرمان یا پیشنهاد برای صرف نوشیدنی، چه پاسخی بدهیم. او به ما پیامک می‌داد و واقعا نمی‌دانستیم باید در جوابش چه بگوییم. اورمارس علاوه بر تعریف و تمجید از ما، می‌خواست بداند با چه کسانی هستیم، چه کارهایی می‌کنیم و حتی چه لباسی در حال حاضر پوشیده‌ایم. 

 

 زنانی که از اورمارس آزار دیده‌اند، مدعی شده‌اند او در ساعات کاری نیز برای‌شان پیام‌های مزاحمت‌آمیز می‌فرستاد. یکی از آن‌ها مدعی شده اورمارس در دست‌شویی باشگاه، عکسی از خودش را برای او ارسال کرده بود. یکی دیگر از کارمندان زن باشگاه آژاکس که با این روزنامه هلندی گفتگو کرده، از فضای موجود در این باشگاه و رفتارهای عجیب مارک اورمارس، این نتیجه را گرفته است: به نظر می‌رسد در باشگاه آژاکس، فضایی تبعیض‌آمیز وجود دارد که سواستفاده جنسی از زنان، خیلی در اولویت نیست. برای رسیدگی به این موضوع، عزمی جدی تاکنون وجود نداشته است. کسانی که قدرت بالایی ندارند، مجبور هستند سکوت کنند. کسانی هم که به دنبال پاسخ هستند، پاسخ درستی دریافت نمی‌کنند. در واقع فضای باشگاه آژاکس، مردسالارانه است؛ در آن‌جا شوخی‌های جنسیت‌زده انجام می‌شود و زنان کارمند به خاطر ظاهرشان مورد آزارهای کلامی قرار می‌گیرند. 

این کارمند زن باشگاه آژاکس که نامش فاش نشده، ادامه داد: یک زن اگر می‌خواهد در باشگاه آژاکس کار کند، باید خیلی پوست کلفت باشید. اگر روحیه ظریفی داشته باشید و فضای موجود را نپذیرید، کارتان تمام است. جنسیت زدگی در فرهنگ باشگاه آژاکس است.

جزئیات آزار جنسی ۱۱زن شاغل باشگاه توسط مدیر سرشناس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
اگر به این مسائل ازار جنسی میگن پس وضع کشور ما بسیار وحشتناک ست
خودتو فریب بده تابناک
اولا در اروپا و آمریکا تعریف ازار جنسی با اینجا فرق می کنه شما اگر یک متلک ساده هم به یک زن بگید می تونه در ردیف آزار جنسی قرار بگیریه اگر یک مرد بر خلاف خواست همسرش او را وادار به نزدیکی کنه مصداق آزار جنسی است حالا که گند عملکردتون بالا اومده و نتیجه مدیریتتون در کشور شده بریدن سر دختر های بی گناه به خیال خودتون می خواید تبلیغ کنید همه جا اینجوریه....!!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عزیز من
این خبریه که کل دنیا بهش پرداختن
اونوقت ما نباید چیزی بگیم که به شما بر نخوره
تابناک جان به نظرم سایت رو جوری بازطراحی کنید تا قبل از ارسال خبر از مخاطبین اجازه گرفته بشه گناه دارن بخدا
علی
| United States of America |
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
آروم‌تر بذار بهت برسیم
بریدن سر دختر بیگناه ( منظورت تو اهوازه دیگه) چه ربطی به این خبر/گزارش داره؟ اون یک جنایت دیگه‌اس. ولی با بقیه حرفات موافقم که تو ایران تا تجاوز صورت نگیره آزار جنسی حساب نمیشه که درست نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
همه جا اینجوری نیست؟!!!!
گاه زیر بمباران مشهورات زمانه خیال برمان میدارد که این جنتلمن‌های یقه سفید در آزادی‌هایی که هر روز از امپراتوری بوقهای غربی به مغزهای ما اینسونشینان شلیک میشود، چشم و دل سیرند و «با کلاس» و متحجرانِ اسیرِ اخلاقیاتِ و دستورات الهی چشم گرسنه و حریص. عزیزان! هیچ بی بند و باری موجب عادی شدن منهیات نمیشود.
کسانی- آنگونه که کلیشه شده- خواهند گفت وه که چه بیخبری! اینجا هم چنین چیزهایی بیداد می کند و صدایش در نمی آید! با فرض قبول، این هم از غربزدگی و غرق شدگی در آن حال و هوا و دور شدگی از اخلاق و راه مستقیم الهیست. جغرافیا ندارد.
بزرگوار غرب زده، شما برو به غربزدگیت برس، میدونم باور اینکه اروپا و آمریکا خلاف سنگین داشته باشن برات سخته و چسبیدی به ضعف ایران و نظام اسلامی! برو یکم بزرگ شو
غرب وآزار جنسی. هزاراستغفرالله.اونحا همه چشم ودل سیرن .غرب همه چیزش عالیه وبدی و بدبختی وتجاوز وقتل فقط درجهان سوم است... جنگ جهانی اول ودوم وهمه جنگها درصد سال گذشته همش باعث وبانیش اسلام ومسلمین وکشورهای فقیر بودن وغرب وحشی ببخشید متمدن هیچ تقصیری نداشه .ندارد ونخواهد داشت.کنم این حدیث کوته که سردراز دارد....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل