بازدید 14670

آخرین آمار کرونا در ایران تا بیستم بهمن/ شمار فوتی‌ها به ۱۱۶ تن رسید

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۶ میلیون و ۴۷۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۸۵۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 09 February 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۱ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۷۱ دوز اول و ۵۴ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۲۵۹ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۰ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۴۷۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۶ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۵۰۸ دوز واکسن در ایران که ۳۹۴ هزار و ۸۶۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲ هزار و ۹۰۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۹۲۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۳ هزار و ۱۶۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۰۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۸۵۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۵ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۸ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
امیدوارم زودتر بیاد زیر 100 نفر و بشود دانشگا‌ه‌ها و مدرسه‌ها را حضوری کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
حسینی بای و یوسف سلامی چرا گزارش تهیه نمیکنن، به حمایت از دولت مردمی اصلا ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
جناب نابغه اونوقت با این کار که باز آمار میره بالای 100 و باید تعطیل کنن؟ شما از اون آدم‌هایی هستی که اگر دستت رو از آتیش بکشی کنار چون می‌بینی سوختن تموم شد دوباره دستت رو می‌گیری رو آتیش.
يعني کاملا واضحه که تعداد تست کلا ثابت مونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کل موجودیشون همینقدره،،،والا آمار حداقل 10 برابره این هست
به منحنی تخت رسیدیم. یعنی تعداد مبتلا ها همیشه ثابته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
منحنی کجا بود آقا مگه آمار واقعی که دنبال منحنی میگردی هر چی دلشون خواست اعلام میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خیلی براتون ناراحتیم که مثل سال قبل نمی تونید برای کشته ها و آمارهای مرگ و میر در ایران معرکه بگیرید
خدا کنه که آرزو هاتون برای بالا رفتن هر چه بیشتر آمارها و معرکه گیری دوساله تون برآورده نشه
وقتی این بیماری بخوابد چند صد هزار فوتی و چند میلیون روح زخم خورده می‌ماند و سلطان تولید واکسن و سلطان واردات دارو و سلطان.... که روز به روز بر قدرت و مکنتشان افزوده میشود
گل واژه‌ای مسیولین پایان ندارد! قیمت دارو مردم را مستاصل کرده آنوقت آقای به اصطلاح وزیر بهداشت گفته قیمت دارو در ایران نسبت به خیلی جاها پایین‌تر است! اگر فکر میکنی پایین خوب بکشش بالا کیه به کیه!
1- افرادی که واکسن نزده اند چرا ازشون تست گرفته میشه؟ قبل تست چک بشه که طرف واکسن زده یا نه اگر نزده تست گرفته نشه که سریعتر تموم کنه
2- فردی که واکسن نزده و کرونا گرفته چرا باید در بیمارستان بستری شود؟ خواهشا از بستری کردن این افراد که سربار جاتمعه هستند خودداری شود که زوتر تموم کنن چون جان بقیه را به خطر انداخته اند از جیب جامعه برا اینها هزینه نشه
3- چرا کارت بانکی افراد واکسن نزده تمدید شده و به بانکها راه داده میشوند؟ خواهشا رفت و امد این افراد به ادرات و شرکتها و هتل و هواپیما محدود شود
4- چرا دارو به این افراد داده میشود داروخانه ها از دادن دارو به این افراد خودداری کنند که زودتر خلاص شوند که باعث ایجاد سویه جدید نشوند
کسی که در برابر جامعه بی مسئولیتی میکنه و باعث مرگ بقیه و ایجاد سویه جدید میشه را نباید با لطف بهش برخورد کرد خواهشمتدیم برخورد قاطعی با این انگل های جامعه فرمایید.
اکثر افراد خودشان را توی خانه قرنطینه می کنند و اصلا به پزشک مراجعه نمی کنند.آنها را آمارشان را ندارند که بخواهند اعلام کنند.
پاسخ ها
majid
| Germany |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
دادشمون اعصاب نداره ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی