بازدید 4122
هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال مقابل رئیس و مشاور حقوقی‌اش؛

میرشاد ماجدی هم از عزیزی‌خادم و رفیعی برائت جست

کد خبر: ۱۱۰۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 08 February 2022

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه این روزها خیلی ها درباره اساسنامه فدراسیون و تائید آن توسط مجلس شورای اسلامی صحبت می کنند عنوان کرد: با توجه به اینکه در اساسنامه و در بند یک آمده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران موسسه مستقل، غیر انتفاعی، غیر دولتی و دارای شخصیت حقوقی است، ان شاالله که مجلس محترم با نگاه هوشیارانه اساسنامه را تائید خواهد کرد. 

وی افزود: در این بند اشاره شده اساسنامه باید طبق مقررات جمهوری اسلامی ایران مصوب شود. ما که نمی توانیم از قوانین کشور تخطی کنیم.در بند 2 ماده 87 ( شکل حقوقی موقت) آمده است: باید به موجب بازنگری قانون ملی ورزش باشد که توسط دولت و مجلس ایران با همکاری فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت می گیرد. این مسائل در اساسنامه قید شده است. من به عنوان کسی که حقوقی نیستم ولی آنقدر اساسنامه را مطالعه کردم مطمئن هستم که نمایندگان بر حق مردم در مجلس شورای اسلامی کمک خواهند کرد تا اساسنامه  فدراسیون فوتبال مورد تائید قرار بگیرد. 

ماجدی تصریح کرد:به نظر من فدراسیون فوتبال خودش را از دولت، مجلس و وزارت ورزش جدا نمی داند، همین حالا مسابقات جام جهانی 2022 در قطر برگزار می شود. آیا فکر می کنید فقط فدراسیون فوتبال قطر آن همه استادیوم را احداث کرده است؟ مطمئنا شهردار، دولت، سازمان گردشگری و ... با ارتباطات چندجانبه و با هم این اتفاق بزرگ را در یک کشور رقم زده اند. پس مطمئنا فدراسیون فوتبال بدون حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش نمی تواند به تنهایی کاری انجام بدهد.

«طی چند وقت اخیر صحبت های مختلفی پیرامون جادوگری در فوتبال مطرح شده و این موضوع به افراد مختلف در فدراسیون ارتباط داده شده است».رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این باره گفت: در کل با اینگونه مباحث مخالف هستم و اصلا این نوع تفکرات را از ریشه قبول ندارم. من سید هستم و به قولی یک بچه هیاتی. هر چه تا الان خواستم از خداوند بزرگ و ائمه اطهار گرفته ام. وقتی کسی خدا و ائمه را دارد چرا باید به این اراجیف متوسل شود؟ اگر عضو هیات رئیسه شدم بدون کمک فردی و به صورت مستقل بودم. اگر به هیات مدیره استقلال رفتم به خاطر سابقه ام در فوتبال بوده و اگر هر جایگاهی به دست آوردم به خاطر ین بود که یک لحظه دست از تلاش بر نداشتم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تاکید کرد:من قاضی نیستم و نمی توانم در مورد تفکرات افراد دیگر قضاوت کنم اما این را می دانم اینگونه مسائل(جادوگری) خیال باطل است.این تفکرات شخصی من است.هر کسی فکری دارد و مسئول اعمال خودش است. نگاه من همینی است که گفتم.

رئیس کمیته جوانان در خصوص آخرین وضعیت مهدوی کیا برای تیم ملی امید گفت: قرارداد او از طریق دبیر کل فدراسیون ارسال شده و مهدوی کیا با آقای کامرانی فر در ارتباط است. منتظر هستیم تا قرارداد وی سریعتر بسته شود و تمرینات تیم امید زودتر آغاز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی