بازدید 5495

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری

رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در تهران و شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴ 08 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تهران عصر امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن همایش‌های برج آزادی برگزار شد؛ در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با اشاره به اهمیت دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن و با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در این دهه خاطر نشان کرد: اجرای بانگ تکبیر در شب ٢٢ بهمن و نور افشانی در سطح استان تهران همزمان با سر دادن ندای تکبیر از برنامه‌های مهم ایام پیش رو است.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در تهران و شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این برنامه در تهران به سوی میدان آزادی انجام می‌گردد؛ مسیر‌ها و اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم انقلابی تهران خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: اگر چه مایل بودیم راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن مانند همیشه برگزار گردد، ولی به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی امسال نیز شاهد برگزاری مراسم خودرویی بوده و به لطف الهی شاهد خلق صحنه‌های حماسی در آغاز چهل و چهار سالگی انقلاب خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس