بازدید 7401

پیام تبریک وزیر سابق بهداشت به دکتر عاطفه عابدینی

در جدیدترین ارزیابی موسسه جهانی سارکوئیدوز و دیگر بیماری‌های گرانولوماتوز، کلینیک سارکوئیدوز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کشورمان، رتبه نخست را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 07 February 2022
کلینیک سارکوئیدوز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمره یکی از بهترین کلینیک‌های سارکوئیدوز جهان قرار گرفت.
 
به گزارش تابناک، در پی جدیدترین ارزیابی موسسه جهانی سارکوئیدوز و دیگر بیماری‌های گرانولوماتوز، کلینیک سارکوئیدوز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کشورمان در زمره برترین کلینیک‌های این حوزه در جهان قرار گرفت.
 
پیام تبریک وزیر سابق بهداشت به دکتر عاطفه عابدینی
 
رویدادی جالب توجه که سعید نمکی، وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان را مجاب به نگارش نامه‌ای در تقدیر از دکتر عاطفه عابدینی، مدیر این مرکز و دبیر سابق کمیته علمی کشوری کرونای ایران کرد. متن این نامه بدین شرح است:
 
دانشمند ارجمند
سرکار خانم دکتر عاطفه عابدینی،

گزارش آخرین ارزیابی موسسه جهانی سارکوئیدوز و دیگر بیماری‌های گرانولوماتوز که با ذکر نام سرکارعالی در سرلوحه این گزارش و مرکز مستقر در بیمارستان مسیح دانشوری، کشور عزیزمان را حائز رتبه اول و قبل از معتبرترین مراکز جهانی همچون دانشگاه پیشگام واشنگتن اعلام نمود، بهانه‌ای شد تا پس از مدت‌ها سکوت در ستایش بانوی فداکار سرزمین آفتاب زبان قلم بگشایم.
 
پیام تبریک وزیر سابق بهداشت به دکتر عاطفه عابدینی
 
زیباتر اینکه کسب این افتخار همزمان بود با روزگار نفس‌گیر تحریم و کرونا که این بانوی فداکار و افتخار آفرین شبانه‌روز تن بر آتش بلا زد، بیشترین مبتلایان را با روی گشاده دید، بزرگترین بخش مراقبت‌های ویژه کرونا را با کمترین مرگ و میر اداره کرد، دبیری کمیته علمی کرونا را پذیرفت و برای آنکه حتی بتواند از مرگ یک هموطن گرفتار بکاهد، با طفلی همراه، مسافر سرزمین‌های محتاج دوردست شد تا به همکارانش روش رهایی گرفتاران در دام مرگ آفرین کووید را بیاموزد و تشنگی، گرسنگی و خسگی را مغلوب شهامت و عشق به مردم سرزمینشش کرد.

ضمن تبریک این دستاورد مهم به سرکارعالی، جامعه پزشکی و علمی کشور، به خصوص همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ملت شریف ایران، امیدوارم پیامی باشد برای آنانکه هنوز باور ندارند که بانوان سربلند این سرزمین می‌توانند در عرصه‌های علم، فرهنگ، ورزش، اقتصاد و مدیریت افتخار جهانی بیافرینند و همچون ققنوس از خاکستر زمانه‌ی خویش برخیزند و، چون عنقا آشیانی بلند برگزینند.

وجودتان همواره سرشار از نور و غرور و سرور باد
دکتر سعید نمکی
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست